تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

شستا: هیچ دعوایی علیه پرسپولیس مطرح نکردیم

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اعلام کرد مشکلی با باشگاه پرسپولیس ندارد.

کد خبر: ۸۹۹۱۰
۱۳:۴۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

شستا: ه

دیدارنیوز - ماجرای بدهی فدراسیون فوتبال به شستا و طرح دعوا علیه این فدراسیون که در ماه‌های پایانی سال ۹۹ شروع شد و به پلمپ ساختمان فدراسیون فوتبال هم کشید، در نهایت منجر به سند خوردن ساختمان فدراسیون به نام این موسسه شد و در خبر‌ها عنوان شد سه دنگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس که آن هم جزو اموال فدراسیون فوتبال است شامل چنین وضعیتی شده است.

مهدی اسماعیلی، مدیر امور حقوقی و قرارداد‌های شستا در این خصوص اظهار داشت: شستا هیچ گونه مطالبه و تبعا دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس نداشته است. طرح دعوا مطالبه مبلغ دو میلیون یورو در مراجع قضایی علیه فدراسیون فوتبال صورت گرفته و شستا هیچ گونه مطالبه و تبعا دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس نداشته است.

وی افزود: از این رو بدیهی است رای صادره نیز مبنی بر محکومیت فدراسیون به پرداخت مبلغ دو میلیون یورو بانضمام خسارت صادر شده است، و اقدامات اجرایی علیه محکوم علیه یعنی فدراسیون فوتبال دنبال شده است و شبهات مطرح شده وجاهت قانونی ندارد.

بدین ترتیب و طبق صحبت‌های مطرح شده مشخص نیست که تکلیف ساختمان باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد و به نظر می‌رسد این مشکل برطرف خواهد شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی