تیتر امروز

علی نوری: نسل امروز برای رسیدن به اهداف تعریف شده حاکمیت کاری نمی‌کند/ مشارکت اجتماعی زمانی اتفاق می‌افتد که تبعیض نباشد/ امید مردم زمانی از بین رفت که فهمیدند که حاکمیت رای می‌خواهد نه مشارکت
گفت و گوی دیدار در برنامه «تیتر» با یک جامعه شناس

علی نوری: نسل امروز برای رسیدن به اهداف تعریف شده حاکمیت کاری نمی‌کند/ مشارکت اجتماعی زمانی اتفاق می‌افتد که تبعیض نباشد/ امید مردم زمانی از بین رفت که فهمیدند که حاکمیت رای می‌خواهد نه مشارکت

دکتر علی نوری استاد دانشگاه و جامعه شناس یکی دیگر از مهمان‌های برنامه «تیتر» بود؛ او در این گفت‌و‌گو به موضوعات مهمی مانند تبعیض، شکاف اجتماعی و ... اشاره کرد. او معتقد است: نسل جوان برای اهدافی...
مانور نظامی اسرائیل و آمریکا در پاسخ به رزمایش ایران/ رئیس‌جمهور ونزوئلا: برای پیروزی آماده‌ایم/ اعلام رتبه‌‌بندی کیفیت زندگی کشورها در سال ۲۰۲۵
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

مانور نظامی اسرائیل و آمریکا در پاسخ به رزمایش ایران/ رئیس‌جمهور ونزوئلا: برای پیروزی آماده‌ایم/ اعلام رتبه‌‌بندی کیفیت زندگی کشورها در سال ۲۰۲۵

این صد و سی و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که امروز پنجشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۴ با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مظلومیت امروز حضرت زهرا؛ چون دوست کم توجه است شکایت کجا بریم!؟
ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر

مظلومیت امروز حضرت زهرا؛ چون دوست کم توجه است شکایت کجا بریم!؟

ایمان و اردات قلبی نسبت به دخت پیامبر گرامی اسلام و همسر مکرمه امام علی و مادر امام حسن و حسین بی نهایت است و برابر دستور قرآن و امر رسول خدا در محبت به او و اهل بیتش اگر کمی بخل بورزیم خاسر...
معاون وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد

شناسایی جلوه‌های معلمی/ نقش آفرینی معلمان در دوران کرونا

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به شناسایی جلوه‌های معلمی در سال جاری اشاره کرد و گفت: این طرح امسال برای اولین بار اجرا و از خودارزیابی معلمان آغاز شد و به داوری در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور رسید. در اولین مرحله ۲.۵ ترابایت اطلاعات از معلمان جمع آوری شد که باید مستندسازی شود.

کد خبر: ۸۹۶۰۰
۱۱:۳۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

علی الهیار ترکمن شناسایی جلوههای معلمی

دیدارنیوز ـ علی الهیار ترکمن در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش باجمعی از فرهنگیان سراسر کشور که از شبکه شاد پخش شد با بیان اینکه هرساله برنامه‌های مشخصی برای بزرگداشت مقام معلم طراحی و اجرا کرده ایم که به طرق مختلف به اطلاع معلمان رسیده است گفت: به جد باور داریم یک هفته در سال برای تجلیل از مقام معلم نمی‌تواند کافی باشد و این مهم باید هر روز سال به علت نقش والایی که معلم در جامعه دارد صورت گیرد و هرچه در راستای اعتلای مقام معلم تلاش کنیم باز هم کم است و در حد مقام والای وی نخواهد بود.

وی افزود: بزرگترین هدف ستاد بزرگداشت مقام معلم دادن محتوای علمی به برنامه‌های مرتبط با تجلیل معلمان است. فصل الخطاب این مهم، فرمایشات مقام معظم رهبری در یازدهم شهریورماه سال گذشته در جمع مدیران کل آموزش و پرورش است. ایشان سه سطح را برای حفظ شان و تکریم معلمان تعیین کردند که خود معلم، ستاد وزارتخانه و دستگاه‌های فرهنگی مربوطه به ویژه رسانه ملی از این جمله اند. برنامه‌های ما در هفته معلم نیز انعکاس تلاش‌ها و قدردانی از زحمات معلمان است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به شناسایی جلوه‌های معلمی در سال جاری اشاره کرد و گفت: این طرح امسال برای اولین بار اجرا و از خودارزیابی معلمان آغاز شد و به داوری در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور رسید که گامی در این زمینه بود. در اولین مرحله دو و نیم ترابایت اطلاعات از معلمان جمع آوری شد که باید مستندسازی شود و به طور ویژه در اختیار معلمان دیگر قرار گیرد. یکی از بزرگترین دستاورد‌های هفته معلم را معرفی الگو‌هایی از معلمان برای معلمان دیگر می‌دانیم.

الهیار با اشاره به تلاش معلم و نقش آفرینی آن‌ها در شرایط خاص ناشی از بیماری گفت: معلمان یک وضعیت منحدم شده‌ای را مجدد بازآرایی کردند و توانستند از توقف فرایند آموزش جلوگیری کنند تا آموزش مانند سابق در دسترس همه باشد.

به گفته وی، بعد از اجرای برنامه‌های نمادین هفته معلم، پیگیری‌های خود را در موارد ذکر شده ادامه خواهیم داد و می‌خواهیم که استان‌ها نگاه ویژه داشته باشند تا بتوانیم دستاورد‌های معلمان را مستندسازی کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۲۳ آذر
امروز يکشنبه ۲۳ آذر
امروز يکشنبه ۲۳ آذر
امروز يکشنبه ۲۳ آذر