تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هنوز هیچ فردی با عنوان داوطلب انتخابات به جبهه اصلاحات معرفی نشده است

یک عضو جبهه اصلاحات ایران با بیان این که رفتار داوطلبان انتخابات مبهم است، اظهار کرد: هنوز هیچ فردی با عنوان داوطلب انتخابات به جبهه اصلاحات معرفی نشده است.

کد خبر: ۸۸۴۰۱
۱۵:۵۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

جبهه اصلاحات

دیدارنیوز - عزت تقواییان درباره ورود جبهه اصلاحات ایران به بررسی کاندیدا‌های اصلاح طلبان اظهار کرد: هنوز دعوتی از داوطلبان نشده است. البته سازوکار اینگونه طراحی شده است که هر داوطلبی باید از حداقل ۱۰ عضو جبهه اصلاحات تاییدیه بگیرد تا به عنوان یک گزینه مورد بررسی قرار گیرد. البته خود احزاب عضو جبهه هم می‌توانند ۱۰ امضاء جمع کرده و گزینه مورد نظر خود را در داخل جبهه مطرح کنند، ولی تاکنون چنین درخواست‌هایی انجام نشده است.

وی درباره‌ی این که آیا زمان به اندازه کافی برای بررسی و تصمیم گیری گزینه اصلاح طلبان وجود دارد، تصریح کرد: هنوز فرصت داریم و زمان از دست نرفته است و وقتی گزینه‌ها مطرح شوند، در جبهه اصلاحات بررسی شده و رای گیری انجام می‌گیرد. با این حال همان طور که فضای انتخابات غیرشفاف است، رفتار خود کاندیدا‌ها هم مبهم است و هنوز کسی به جبهه اصلاحات معرفی نشده است. عده‌ای به صورت شفاف اعلام نکرده اند که کاندیدا می‌شوند و عده‌ای هم اعلام نکرده اند آیا به سازوکار جبهه اصلاحات پایبند هستند یا نه.
این عضو جبهه اصلاحات ایران درباره‌ی نحوه معرفی گزینه اصلاح طلبان اظهار کرد: این کار در دو مرحله انجام می‌شود یک بار قبل از ثبت نام‌ها و یکبار هم بعد از تایید صلاحیت ها. قبل از ثبت نام‌ها اگر کسی به جبهه معرفی شد و پس از بررسی دو سوم آرا را به دست آورد، به عنوان کاندیدای جبهه به مردم معرفی می‌شود. مرحله‌ی دوم پس از تایید صلاحیت هاست که اگر چند کاندیدای ما مورد تایید قرار گرفته باشند، ایام تبلیغات فعال خواهند بود و در روز‌های منتهی به انتخابات، براساس نظرسنجی‌ها و در نهایت رای گیری‌ها یک نفر به عنوان کاندیدای واحد معرفی می‌شود و سایر کاندیدا‌ها باید به نفع او کنار بروند، زیرا سیاست ما معرفی کاندیدای واحد اصلاح طلب هاست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی