تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمد حسین فرحبخش کیست؟ آشنایی با کارگردانی که شهر قمر او را متهم کرد

شهره قمر بازیگر سینمای ایران محمد حسین فرحبخش کارگردان سینما را متهم کرده است که به او تجاوز کرده است. فرحبخش تاکنون واکنشی نشان نداده است. اما محمد حسین فرحبخش کیست؟

کد خبر: ۸۸۲۴۹
۲۳:۰۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

محمد حسین فرحبخش کیست؟ آشنایی با کارگردانی که شهر قمر او را متهم کرد

دیدارنیوز: امروز شهره قمر بازیگر ایرانی محمد حسین فرحبخش سینماگر را متهم کرد که در ۱۵ سالگی به او تجاوز کرده است. فرحبخش هنوز به این ادعا واکنش نشان نداده است. اما محمد حسین فرحبخش کیست؟

محمد حسین فرحبخش نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران است. او متولد تیر ماه ۱۳۳۸ در تهران است و کارگردانی فیلم‌های پا تو کفش من نکن، آب نبات چوبی، مستانه، زندگی خصوصی، عطش را بر عهده داشته. او نویسنده فیلم‌های شارلاتان، پاک باخته و نیش بوده و فیلم عروس فراری را هم تهیه کرده است.  

خبرگزاری تسنیم در مقدمه مصاحبه‌ای که در سال ۹۸ با او انجام داده است می‌نویسد: «محمدحسین فرح‌بخش از ابتدای دهه ۶۰ به‌عنوان تهیه‌کننده بخش خصوصی با فیلم «ریشه در خون» به کارگردانی سیروس الوند به‌صورت رسمی وارد سینمای ایران شد و تا امروز در کنار چند تجربه کارگردانی، تهیه‌کنندگی فیلم‌های بسیاری را برعهده داشته است.

این کارگردان و تهیه‌کننده با تأسیس شرکت فیلم‌سازی «پویافیلم» در ابتدا تولید فیلم‌های اجتماعی را به‌صورت جدی در دستور کار قرار داد و مبتنی‌بر دماسنج گیشه در دوره‌های مختلف تغییر مسیر داد و از میانه دهه ۸۰ بود که نام «پویا فیلم» با جنس خاصی از سینمای کمدی گره خورد؛ سینمایی که پایه و اساس آن حضور بازیگران «بفروش» و اندکی هم رقص و آواز بود!»

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد‌حسین فرح‌بخش فعالیت در فیلم کما بوده است. محمد‌حسین فرح‌بخش سال ۱۳۸۲ در ۴۴ سالگی در فیلم کما به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است. محمد‌حسین فرح‌بخش با بازیگرانی نظیر امین حیایی، محمدرضا گلزار، حدیث فولادوند و آتیلا پسیانی همکاری کرد.  

محمد‌حسین فرح‌بخش علاوه‌بر فیلم کما، سال ۱۳۹۶ در ۵۸ سالگی در فیلم دشمن زن نیز فعالیت داشته است. محمد‌حسین فرح‌بخش این‌بار با کریم امینی یعنی کارگردان فیلم دشمن زن و هنرمندانی، چون سام درخشانی، بهاره کیان‌افشار، الناز حبیبی و امیرحسین آرمان همکاری داشت.

برای آشنایی به دیدگاه‌های محمدحسین فرحبخش می‌توانید این مناظره بین او و غلامعباس فاضلی منتقد سینما در مورد فیلم مستانه را که در برنامه «هفت» انجام شده است، ببینید. 

 

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۲
غیر قابل انتشار : ۰
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
3
13
این حرکت من هم همچنین حرکت بسیار ارزشمندی است که خیانتکاران را رسوا می کند و دیگر حریم امنی تحت عنوان آبرو که قبلا مجبور بودند پنهان کنند و افراد متجاوز هم از این حربه سو استفاده می کردند دیگر وجود نخواهد داشت
ماه چهره
|
United States of America
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
1
اگه تجاوز کرده خدا لعنتش کنه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی