تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

عبور قیمت طلا از مرز طلسم شده

 قیمت طلا مرز طلسم شده را رد کرد و به بالای قیمت هزار و ۷۶۰ دلار رسید و بیت کوین نیز نزدیک به ۶۳ هزار دلار شد.  

کد خبر: ۸۶۷۶۴
۱۲:۲۵ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
عبور قیمت طلا از مرز طلسم شده
دیدارنیوز - در روزی که گذشت قیمت طلا با افزایش قیمت شدیدی رو به رو شد. قیمت معاملات آتی طلا با شدت بالاتر، نزدیک به بالاترین سطح روزانه خود رسید و در معاملات اواخر صبح پنجشنبه به بالاترین قیمت در شش هفته گذشته رسید.
قیمت‌ها از لحاظ فنی صعودی است. سفارشات توقف خرید هنگامی آغاز شد که معاملات آتی ژوئن (تیر) به بالاتر از مقاومت فنی سخت سطح آوریل با قیمت ۱، ۷۵۹، ۴۰ دلار رسید. ضعف شاخص دلارآمریکا و افزایش معاملات آتی نفت خام در این هفته به پیشبرد بازار‌های طلا و نقره کمک کرد. دیروز صبح نقره به بالاترین سطح سه هفته رسید. معاملات آتی طلا در ژوئن با افزیش ۲۹.۷۰ دلار و ۱۷۶۶.۲۰ دلار بود.
در حال حاضر قیمت طلای نقدی با افزایش بیش از یک درصد یا ۲۸ دلار به قیمت هزار و ۷۶۴ دلار رسید.
اعلام اولیه هفته بیکاری با کاهش ۱۹۳ هزار به ۵۷۶ هزار در هفته منتهی به شنبه، انتظارات بازار را شکست داد و به پایین‌ترین سطح شیوع بیماری رسید.
سهام اروپا در روز پنجشنبه به رکورد جدیدی رسید و تحلیلگران اطمینان دارند که روند صعودی بیشتری دارد، زیرا قیمت‌ها در مقایسه با آمریکا پایین است.
Stoxx ۶۰۰  (شاخص سهام، متعلق به شرکت‌های مستقر در منطقه یورو است، که توسط شرکت استاکس (Stoxx Ltd) طراحی شده‌است.) روز پنجشنبه به بالاترین سطح ۴۳۸.۲۹ واحد رسید و بالاتر از سطح دیده شده در اواخر فوریه (بهمن) سال ۲۰۲۰ بود حرکت روز پنجشنبه بیش از ۵۵ درصد جهش نسبت به پایین‌ترین سطح در زمان شیوع بیماری همه گیر است که در ۱۸ مارس (۲۰ اسفنده سال ۱۳۹۸) ۲۰۲۰ مشاهده شده است.
تحلیلگران در تحقیقات BCA روز دوشنبه در یادداشتی گفتند: دو سال آینده باید  سهام منطقه یورو روند افزایشی داشته باشد. آن‌ها گفتند که این امر تا حدی به دلیل انتظارات برای افزایش هزینه‌ها در سطح جهانی بوده و باعث جذابیت بیشتر  سهام مالی و بخش‌های ضعیف شده نسبت به اوراق قرضه می‌شود.
انتظار می‌رود شرکت‌های اروپایی نسبت به شرکت‌های آمریکایی در ماه‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشند، تحلیلگران گلدمن ساکس پیش بینی ۴۰ درصد رشد هر سهم در اروپا در سال جاری را دارند.
دیده می‌شود که شرکت‌ها با بهبود اقتصاد سود می‌برند، در ماه گذشته برنامه مالی منطقه‌ای که مدت‌ها در انتظار آن بوده پیش رفته و  واکسیناسیون آن پیشرفت داشته است.
در حالی که در روز‌های گذشته بیت کوین افزایش قیمت زیادی داشته و به نظر می‌رسد سرمایه گذاران ریسک پذیر و سنتی، همه را مجذوب خود کرده، فوربس در یک گزارشی نوشته است، بیت کوین را مانند طلا ارزیابی نکنید. محبوب‌ترین روش برای توصیف بیت کوین «طلای دیجیتال» است. بیت کوین ممکن است اهداف دیگری را برای کاربران داشته باشد، اما این عبارت ساده و جذاب است که به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است و توسط طرفداران رمزنگاری ارائه می‌شود. همه طلا را می‌شناسند. اکنون، همه بیت کوین را می‌شناسند.
اما یک مشکل وجود دارد: بیت کوین حداقل در واقعیت هیچ پایه و اساسی ندارد. با بررسی چگونگی پیشرفت رابطه قیمت بیت کوین با نرخ بهره واقعی می‌توان این موضوع را مشاهده کرد.
معامله گران بیت کوین خواهند گفت که طلا و بیت کوین قطبی شده اند، زیرا مردم در حال عوض کردن طلا با بیت کوین هستند، اما شواهد روشنی وجود دارد که این اتفاق نمی‌افتد. اگر مقدار غیرمعمولی پول در بازار طلا دیده می‌شد، اما در حال حاضر مطابق الگوی تاریخی آن کاملاً معامله نمی‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی