تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

توقف صدور مجوز جدید تاسیس مهدکودک

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت صدور مجوز، اداره و نظارت بر پیش دبستانی‌های غیردولتی برای سال تحصیلی آتی توضیح داد و تاکید کرد که تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، همه پرونده‌های دریافت مجوز جدید مهدکودک متوقف و مجوز جدیدی برای تشکیل مهد کودک صادر نمی‌شود، اما تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، تمام ضوابط تشکیل مهد‌ها و ادامه فعالیت برعهده دستگاه صادر کننده مجوز است.

کد خبر: ۸۶۵۲۲
۰۹:۱۰ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰

توقف صدور مجوز جدید تاسیس مهدکودک

دیدارنیوز ـ سعید صالح در گفتگویی درباره وضعیت صدور مجوز، اداره و نظارت بر پیش دبستانی‌های غیردولتی برای سال تحصیلی آتی با توجه به تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: اواخر سال گذشته، اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تصویب و به دستگاه‌های مربوط ابلاغ شد، اما هنوز سازمان مربوطه در مجموعه وزارت آموزش و پرورش تشکیل نشده است.

وی افزود: البته در اساسنامه فرصت سه ماهه‌ای پس از ابلاغ، در نظر گرفته شده تا وزارتخانه بتواند این سازمان را راه‌اندازی کند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه پس از تصویب دستورالعمل سازمان تعلیم و تربیت کودک عملاً اداره مهد‌های کودک به وزارت آموزش و پرورش انتقال یافته و مسئولیتی بر عهده دستگاه‌های دیگر نیست گفت: در تبصره ۴ ماده ۵ اساسنامه اشاره شده است که تا زمان ابلاغ مقررات و بخشنامه‌های جدید توسط سازمان کلیه مهد‌های کودک، پیش دبستانی‌ها و سایر مراکز نگه داری کودکان در بخش دولتی، غیردولتی، عمومی و خصوصی که تحت هر عنوانی فعالیت می‌کنند طبق بخشنامه‌ها، مقررات و دستورالعمل‌های قبلی به فعالیت ادامه می‌دهند و پس از آن استمرار فعالیت آن‌ها بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی سازمان امکان پذیر خواهد بود.

صالح تاکید کرد که در تبصره ۵ همین ماده گفته شده است که تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، همه پرونده‌های دریافت مجوز جدید مهدکودک متوقف و مجوز جدیدی برای تشکیل مهد کودک صادر نمی‌شود، اما تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، تمام ضوابط مهد‌های کودک و ادامه فعالیت برعهده دستگاه صادر کننده مجوز است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مهدکودک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی