تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

بخشنامه فتاح در بنیاد مستضعفان: هرگونه فعالیت انتخاباتی ممنوع

رئیس بنیاد مستضعفان با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ۱۴۰۰، بخشنامه‌ای را خطاب به مدیران و کارکنان بنیاد صادر کرد.

کد خبر: ۸۶۰۹۵
۱۵:۳۵ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰

بخشنامه فتاح در بنیاد مستضعفان: هرگونه فعالیت انتخاباتی ممنوع

دیدارنیوز - سید پرویز فتاح با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بخشنامه ای را صادر کرد.

در این بخشنامه آمده: با عنایت به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۲۸ خرداد ماه سال جاری، بدینوسیله اعلام می شود، انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی از سوی مدیران و کارکنان گروه بنیاد با ذکر سمت سازمانی و در ساعات اداری و استفاده یا در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات بنیاد، له یا علیه نامزدها اکیداً ممنوع است و تخطی از این بخشنامه و قوانین و مقررات انتخابات به منزله تخلف بوده و قابل رسیدگی و صدور رای در هیات های تخلفات اداری ذیربط خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در ادامه بخشنامه مذکور تاکید شده است: سیاست این نهاد در همه ادوار گذشته و انتخابات پیش رو، کمک به ایجاد شور و نشاط سیاسی، انتخاباتی و جلب حضور و مشارکت حداکثری مردم است که این مهم صرفا با تلاش برای امیدآفرینی و انجام امور محوله صورت خواهد پذیرفت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی