تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رییس اتحادیه قنادان تهران: قیمت زولبیا و بامیه ۴۸ هزارتومان اعلام شد

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان ۴۸ هزار تومان تعیین شده است.

کد خبر: ۸۵۹۶۷
۱۵:۳۹ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۰

قیمت زولبیا و بامیه ۴۸ هزارتومان اعلام شد

دیدارنیوز ـ علی بهره مند روز یکشنبه در گفتگویی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و آغاز ماه مبارک رمضان در پایان هفته جاری، اظهار داشت: قنادی‌ها در گروه یک شغلی قرار دارد و در با وجود تعطیلی بازار در پایتخت می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بخشی از روغن مورد نیاز قنادان برای ماه مبارک رمضان تامین شده است، خاطرنشان کرد: بخش دیگری از مصرف تولیدکنندگان شیرینی از طریق خرید از بازار آزاد انجام می‌شود تا بتوانند محصول کافی تولید و عرضه کنند.

بهره‌مند با بیان اینکه در تولید و عرضه زولبیا و بامیه و سایر شیرینی‌های مردم مشکلی وجود ندارد، تاکید کرد: تهیه مواد اولیه، دغدغه قنادان است، اما تاکنون در تامین آن با مشکل کمبود مواجه نشده اند.

به گفته وی، خرید تولیدکنندگان شیرینی از بازار آزاد بر قیمت محصول تاثیر گذار است، اما قنادان در تلاش هستند تا کمترین درصد افزایش را در شرایط فعلی اعمال کنند.

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحد‌های درجه یک ۴۸ هزار تومان و برای واحد‌های درجه دو ۳۸ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت جدید زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به قیمت مواد اولیه تعیین و به اتحادیه‌ها و صنوف مربوطه ابلاغ می‌شود.

سال گذشته به ازای هر کیلوگرم زولیبا و بامیه درجه یک قیمت ۲۴ هزار تومان در نظر گرفته شده بود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: ماه رمضان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی