تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

تعطیلی ۱۰ روزه مراکز تفریحی، گردشگری، کلوپ‌های تفریحات دریایی کیش

سخنگوی شورای سلامت کیش مصوبات کمیته تخصصی ستاد اقدامات پیشگیرانه کرونا جزیره کیش را اعلام کرد.

کد خبر: ۸۵۸۱۶
۱۶:۱۶ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۰

تعطیلی ۱۰ روزه مراکز تفریحی، گردشگری، کلوپ‌های تفریحات دریایی کیش

دیدارنیوز ـ دکتر رضانیا، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ظهر امروز (۲۱ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: پیرو اعلام وضعیت رنگ قرمز در جزیره کیش از نظر شیوع ابتلا به ویروس کروتا کمیته تخصصی ستاد اقدامات پیشگیرانه کرونا تشکیل و مصوبات این کمیته اعلام شد.

وی بیان کرد: کلیه مراکز تفریحی، گردشگری، کلوپ‌های تفریحات دریایی، آژانس‌ها و فعالیت‌های مرتبط با گردشگری به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

رضانیا با اشاره به اینکه تمامی مشاغل گروه دو، سه و چهار شغلی به مدت ۱۰ روز متوقف می‌شوند، افزود: ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های خدمات ضروری یک دوم و سایر دستگاه‌ها دو سوم کارکنان خود را با تشخیص مدیران خود دورکار خواهند کرد.

سخنگوی شورای سلامت کیش عنوان کرد: مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی از جمله نماز‌های جمعه، مساجد و نماز‌های یومیه و مراسم آئینی و مذهبی به مدت ۱۰ روز برگزار نخواهند شد.

وی اظخهار کرد: کلیه رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها به شکل بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند و اجازه پذیرش مشتری نخواهند داشت.

سخنگوی شورای سلامت کیش ادامه داد: پیشنهاد کاهش تعداد پرواز‌های ورودی به کیش به سازمان هواپیمایی کشوری از سوی ستاد کرونا داده شد.

رضانیا بیان کرد: محدودیت‌های فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی، مدارس، جنگ‌ها، کنسرت‌ها، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های علمی و فرهنگی و هنری، کشتی‌های تفریحی، فرهنگسرا‌ها و سایر مراکز که به مدت یک هفته اعلام شده بود به مدت ۱۰ روز افزایش یافت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی