تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پویش مردمی انتخابات بدون پوستر آغاز شد

پویش مردمی"انتخابات بدون پوستر"در آستانه شروع فعالیت‌های انتخاباتی سال ۱۴۰۰ از سر گرفته شد.

کد خبر: ۸۵۴۸۸
۱۷:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

پویش مردمی انتخابات بدون پوستر آغاز شد

دیدارنیوز - این پویش نخستین بار در سال ۱۳۹۶ و به ابتکار آرش بامدادیان هنرمند فعال اجتماعی، در قالب کمپینی زیست‌محیطی اعلام موجودیت کرد.

بر اساس این گزارش، تاکنون جمعی از هنرمندان، فعالان اجتماعی و کنشگران سیاسی، حمایت خود را از دور جدید فعالیت این پویش اعلام کرده‌اند.

نادر مشایخی (آهنگساز)، محمدجواد حق‌شناس (فعال سیاسی)، فریدون رضوی (روزنامه‌نگار)، غلامعلی دهقان (فعال سیاسی)، جلال صدری (فعال اجتماعی)، ژاله صادقیان (مجری و گوینده رادیو)، بامداد جویباری (نویسنده، شاعر و محقق) از جمله کسانی هستند که در سه روز نخست ازسرگیری این کمپین به آن پیوسته‌اند.

پویش مردمی انتخابات بدون پوستر، با یادآوری مسئولیت اجتماعی کاندیداها از آنان و طرفدارانشان می‌خواهد برای حفظ درختان و محیط زیست از مصرف بی‌رویه‌ کاغذ و چاپ پوستر امتناع کنند.

 آرش بامدادیان در این باره گفت: طرح جهان‌بینی قابل درک در قالب شعار بوم‌شناسانه "جهانی بیندیشید، محلی عمل کنید" معطوف به اهداف توسعه پایدار، معنایی ایجاد می‌کند که مطابق با آن بشر موظف می‌شود تا در آستانه اقدام به هر عملی، تاثیرات عمومی آن را در طبیعت و همچنین تاثیری که بر زندگی دیگران دارد مد نظر قرار دهد.

به گفته وی، مطابق با این دیدگاه، تاثیر قطع یک درخت در هر کجا که اتفاق بیفتد، فقط محدود به محیط زندگی یک شخص یا یک خانواده یا یک شهر یا کشور نیست و تاثیر آن بر کل اکوسیستم زمین قابل اندازه گیری خواهد بود.

بامدادیان ضمن تاکید بر غیرسیاسی و فراجناحی بودن این پویش افزود: از کسانی که قرار است مسئولیت اداره‌ یک روستا، شهر یا کشور را بر عهده گیرند فارغ از آنکه به کدام حزب، جریان یا گروه سیاسی تعلق فکری دارند انتظار می‌رود با امتناع از چاپ پوسترهای کاغذی، احترام خود را به محیط زیست و سرنوشت بشر نشان داده و به این ترتیب اولین تصمیم مدیریتی خود را در جهت خیر عمومی جامعه بردارند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی