تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیرهادی: مانیفست نواصولگرایی تصویب شد

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: مانیفست نواصولگرایی که دو هفته پیش به شورای مرکزی این حزب ارسال شده بود، در جلسه آخر شورای مرکزی تصویب شد.

کد خبر: ۸۵۱۸
۱۰:۴۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محسن پیرهادی دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: مانیفست نواصولگرایی که در کمیته سیاسی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی تهیه شده و دو هفته پیش به شورای مرکزی این حزب ارسال شده بود در جلسه آخر شورای مرکزی تصویب شد. در این مانیفست مسائلی همچون نسبت جریان نواصولگرا با عدالت، نهاد‌های حاکمیتی، سبک زندگی جدید مردم به خصوص طبقه متوسط شهری، جوانان و پیشکسوتان و همچنین لزوم مردمی‌کردن امور اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، طرح شده است.

پیرهادی افزود: این مانیفست در واقع منشور نظری و نقشه راه عملی جمعیت پیشرفت و عدالت و تبیین اندیشه و آرای جریان نو اصولگرایی است که پس از ماه‌ها بحث و بررسی و دریافت نقد‌ها و نظرات بسیاری از اندیشمندان و فعالان سیاسی و اجتماعی به مرحله انتشار رسیده است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت اضافه کرد: این مانیفست در نشستی با حضور رسانه‌ها و تعدادی از اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت منتشر خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی