تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گشت ارشاد تعطیل نیست

فرمانده انتظامی پایتخت گفت:طرح ناظر یک و برخورد با تخلفات و موارد ضد اخلاقی با قدرت و جدیت در حال انجام است و در این زمینه کوتاه نیامده‌ایم.

کد خبر: ۸۵۰۲۰
۱۴:۰۸ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
گشت ارشاد تعطیل نیست
دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص دغدغه مخاطبان «فارس من» مبنی بر بدحجابی برخی افراد در خیابان و خودرو‌ها و اینکه آیا طرح امنیت اخلاقی پلیس متوقف شده است یا نه؛ اظهار داشت: طرح ناظر یک و برخورد با تخلفات و موارد ضد اخلاقی با قدرت و جدیت در حال انجام است.
فرمانده انتظامی پایتخت با بیان این مطلب که پلیس با برنامه‌ریزی کار را انجام می‌دهد تصریح کرد: در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نیامدیم؛ مگر می‌شود با مسائل اخلاقی و امنیتی جامعه خصوصاً ضد اخلاقی شوخی کرد یا کوتاه آمد؛ تکلیف ما، وظیفه ما و بزرگترین رسالت پلیس همین است.
سردار رحیمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که در مواجهه با بدحجابی گشت امنیت اخلاقی در خیابان‌ها حضور دارد یا پیامک بد حجابی ارسال می‌شود، گفت: در این راستا تمام رده‌های پلیس انجام وظیفه می‌کنند؛ تنها پلیس امنیت اخلاقی نیست؛ پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس پیشگیری و گشت امداد نیز اگر مورد بدحجابی را مشاهده کنند به پلیس امنیت اخلاقی که محوریت کار را بر عهده دارد اعلام کرده و برخورد صورت می‌گیرد.
گفتنی‌است مخاطبان فارس من با درج موضوعی با عنوان «با کشف حجاب در‌خیابان‌و خودرو برخورد قانونی شود» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: گشت ارشاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی