تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
سردار رحیمی

طرح‌های امنیت اخلاقی پایتخت با جدیت تداوم دارد

رئیس پلیس پایتخت، با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی تمام قد از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند، گفت: طرح‌های امنیت اخلاقی در تهران بزرگ با جدیت اجرا و ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۰۰۸۶۶
۱۴:۳۱ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

سردار رحیمی طرح‌های امنیت اخلاقی

دیدارنیوز ـ سردار "حسین رحیمی" روز شنبه در آیین تقدیر از فعالان عفاف و حجاب (ستاد فاتب) با اشاره به اینکه پلیس امنیت اخلاقی نگاه توجهی دارد و برای افرادی که شئونات را رعایت نمی‌کنند، اقدام به برگزاری کلاس می‌کند، افزود: این مراسم برگزار شد تا از تلاش یکساله پلیس امنیت اخلاقی تشکر داشته باشیم چراکه با توهین‌ها و بی ادبی‌های فراوانی مواجه هستند، اما از انجام وظیفه خود کوتاهی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: پلیس در بحث عفاف و حجاب به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند و برخورد‌های دوستانه و ایجابی در اولویت برنامه‌های سلبی است.

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد: امروز اقدامات ایجابی نیروی انتظامی ٩٠ درصد و اقدامات سلبی ١٠ درصد از اقدامات نیروی انتظامی را تشکیل می‌دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در جامعه ما زنان عفیف کم نیستند که از نمونه آن‌ها برگزاری مراسم پیاده‌روی نمادین اربعین در تهران است.

مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مذاکرات لازم در خصوص ممنوعیت تولید و توزیع لباس‌های بدن‌نما با رئیس اتحادیه و فروشندگان انجام شده و اگر دستورات اجرا نشود، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام اقدامات پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات است و تلاش کردیم کرامت انسانی رعایت شوند.

رحیمی اظهار داشت: گروه‌های سازمان یافته‌ای به ویژه در پایتخت فعالیت می‌کنند که امنیت اخلاقی را در جامعه بر هم بزنند، اما غافل از این هستند که سربازان این ملت با تمام وجود پای اجرای قانون ایستاده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در نظام جمهوری اسلامی باید قوانین و مقررات رعایت شود به طور مثال اروپایی‌ها قانونی دارند که کارفرمایان باید کارکنان دارای حجاب را اخراج کنند؛ ما هم می‌گویم افرادی که در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند، باید قوانین کشور را رعایت کنند.

قانونی برای حیوان‌گردانی وجود ندارد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به موضوع سگ‌گردانی و مزاحمت‌های آن در منازل مسکونی، پارک‌ها و معابر عمومی بیان داشت: روزانه شاهد تماس ده‌ها شهروند هستیم، که تنها پناه‌شان در این زمینه پلیس است؛ ما نیز مکلف هستیم در این زمینه عمل کنیم.

مقام ارشد انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه وجود سگ در برخی آپارتمان‌ها موجب سلب امنیت شده است، یادآور شد: قانونی برای حیوان‌گردانی وجود ندارد؛ اروپایی‌ها قوانین سختی برای حیوان‌گردی دارند و در ایران نیز ماموران با حیوانی که در معابر، پارک که محل تردد عموم باشد، برخورد می‌کنند.

رحیمی ادامه داد: آزادی تا جایی است که به حریم دیگران تعریض نشود و مهم‌ترین رکن امنیت داخلی برای هر جامعه و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: نظامی می‌تواند در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد که بتواند امنیت داخلی را در بهترین شرایط خود اجرا کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مبنای عمل نیروی انتظامی قانون است، گفت: این نیرو مکلف به انجام وظایف خود به طور جدی است؛ امنیت ابعاد مختلفی اعم از اقتصادی، سیاسی اجتماعی دارد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه نیروی انتظامی روزانه صد‌ها جانی و مجرم را دستگیر می‌کند، گفت: نیروی انتظامی برای مبارزه با مفسدان کلان اقتصادی و انضباط ترافیکی موفقیت‌های خوبی داشته و امنیت عمومی جامعه نیز جز وظایف ما است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی که دشمن ایجاد کرده است با مجاهدت نیروی انتظامی توانستیم امنیت داخلی و کشور را حفظ کنیم.

منبع: ایرنا
برچسب ها: پلیس پایتخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی