تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

معاون دادستان تهران: خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان در پرونده آزاده نامداری مطرح است

قاضی شهریاری معاون دادستان تهران با رد هر نوع احتمال قتل در پرونده آزاده نامداری از وجود شواهدی مبنی بر خودکشی با مصرف داروهای اعصاب و روان در پرونده این مجری سابق صدا و سیما خبر داد.

کد خبر: ۸۴۵۷۹
۰۹:۱۰ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۰

آزاده نامداری

دیدارنیوز: قاضی شهریاری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران  گفت: با بررسی و تحقیقات تکمیلی فرضیه قتل یا دگرکشی مرحوم خانم آزاده نامداری کاملا منتفی است و موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است.

قاضی شهریاری با اشاره به بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان گفت: در بررسی‌های تکمیلی انجام شده و به ویژه بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و دارو‌های موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بوده، بررسی اولیه  پزشکی قانونی در روز جاری که مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است؛ لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است.

وی افزود: قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب شناسی است.

گفتنی است پزشکی قانونی درحال بررسی علت فوت وی بوده و موضوع باردار بودن این مجری سابق تلویزیون رد شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی