تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

بشنوید: واکنش آزاده نامداری به خودکشی کودک کار برنامه ماه عسل

آزاده نامداری‌ مجری سابق تلویزیون دیشب دارفانی را وداع گفت. این مجری و گوینده به خودشی کودک کاری که در برنامه ماه عسل حضور پیدا کرده بود، واکنش نشان داد که در این ویدیو آن را مشاهده می کنید.

کد خبر: ۸۴۵۴۵
۱۱:۱۳ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۰

دیدارنیوز: آزاده نامداری، متولد شهر سنقر در سال ۱۳۶۳ بود که با بخش تازه‌های برنامه «سیمای خانواده» به شهرت رسید. او همچنین با برنامه‌های «خط مستقیم»، «غیرمنتظره»، «جمع ما»، «شب‌نشینی»، «رادیو هفت»، «صبحی دیگر»، «خانمی که شما باشی» که از شبکه‌های یک، دو، جام جم، آموزش و ... روی آنتن رفتند، همکاری کرد.

همکاری این مجری، از سال ۹۲ با تلویزیون به پایان رسید و پس از آن، او به اجرای برنامه‌های اینترنتی روی آورد. انتشار مجموعه داستان کوتاهی با نام «خانمی که شما باشی»، از دیگر فعالیت‌های فرهنگی آزاده نامداری است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی