تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکنش شبنم مقدمی به درگذشت آزاده نامداری/ مبادا تمام کنید نفرت و لجن‌پراکنی را!

شبنم مقدمی در متن کوتاهی در واکنش به درگذشت آزاده نامداری درباره سقوط ارزش‌های اخلاقی و انسانی در جامعه هشدار داد.

کد خبر: ۸۴۵۷۳
۱۹:۲۹ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
 
واکنش شبنم مقدمی به درگذشت آزاده نامداری/ مبادا تمام کنید نفرت و لجن‌پراکنی را!
 

دیدارنیوز: شبنم مقدمی بازیگر سینما در پی درگذشت آزاده نامداری در اینستاگرام نوشت: «مبادا دهان ببندید!... مبادا دست بردارید از لیچار گفتن!... مبادا تمام کنید نفرت و لجن‌پراکنی را! حتی حالا که طعمه‌تان روی تخت ِ مرده شورخانه افتاده!

بگویید! باز بگویید کجا چه گفت؟ کجا چارقدش را باد برد؟ کدام مردی را دوست داشت؟ بگویید آدم فلان جناح بود. به او بگویید «دولبریتی»! زبان و قلم‌تان را بسپارید دست جریانات معلوم‌الحال و آبرویش را بی‌رحمانه کالبدشکافی کنید!

بنشینید جای خدا و اشتباهاتش را قضاوت و تنبیهش کنید! مبادا شرم‌تان بیاید؟! مبادا یادتان بیاید در بسیار بسیار موارد صدبار از او بدتر و غلط‌تر عمل کرده و می‌کنید؟! مبادا لحظه‌ای ... تنها لحظه‌ای! به دخترک ِ مادرمرده‌اش رحم‌تان بیاید؟!

بیفتید به جان عزت و آبروی مرده و زنده آدم‌های به هر دلیل صاحب‌نام. کم نگذاریدها! هرچه فحاش‌تر... هرچه وقیح‌تر، برنده‌تر!

راستی چه بر سرمان آمده؟! کی حال و روزمان این شد؟! کی سرتاپای‌مان شد کینه و نفرت ِ بی دلیل و بی ثمر؟! کی شدیم قاضی‌القضات؟! کی شدیم دانای کُل و معصوم و خطاگیر؟ به کدام اجازه؟

خدایا برس به فریادمان. شفای عاجل روح و روان و دل ودرون می‌خواهم از تو، به اصرار، حتی پیش از شفای جسم.»

مقدمی در بخش دیگری از این متن اعتراض‌آمیز نوشته است: «آن‌چه نوشتم نه به دفاع از ایشان و عملکرد و نوع و نحوه زندگی و مرگشان، نه به نقدِ ایشان (که هیچکدامش به هیچکدام ِ ما مربوط نبوده و نیست!) بلکه در سوگ و رثای سقوط ارزش‌های اخلاقی و انسانی در خود ماست.»

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی