تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

وضعیت سفر‌های خودرویی درون و برون‌شهری در نوروز ۱۴۰۰

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی کرونا در ایام نوروز را تشریح کرد.

کد خبر: ۸۴۱۵۳
۱۲:۲۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

وضعیت سفر‌های خودرویی درون و برون‌شهری در نوروز ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرهنگ احمد شیرانی درباره اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی سفر و تردد در جاده‌های کشور در طول ایام نوروز گفت: برابر آخرین اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا که در آن بر ضرورت پرهیز از سفر‌های غیرضروری تاکید شده، اعلام شده که سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و خودرو‌هایی که وارد این شهر‌ها شده یا خودرو‌هایی که با پلاک بومی از آن‌ها خارج شوند، با توجه به قرمز یا نارنجی بودن وضعیت شهر به ترتیب یک میلیون و نیم میلیون تومان جریمه خواهند شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه سفر به سایر شهر‌های گروه زرد و آبی بلامانع است، گفت: وضعیت شهر‌ها در سامانه ماسک و نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود و در حال حاضر برابر آخرین اعلام ستادملی مقابل با کرونا ۴۰ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند که البته ممکن است وضعیت شهر‌ها با اعلام ستادملی مقابله با کرونا تغییر کرده و به تعداد شهر‌های قرمز و نارنجی اضافه شده یا از آن کاسته شود.

وی همچنین به رانندگان و مسافران توصیه کرد که در طول مسیر سفر حتما توجه داشته باشند که از شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی عبور نکنند چرا که مشمول جریمه خواهند شد. این رانندگان باید از کمربندی شهر‌ها و در صورتی که کمربندی وجود نداشته باشد از همان مسیری که پلیس اعلام کرده تردد کنند تا مشمول جریمه ورود غیرمجاز به شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی نشوند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اجرای ممنوعیت تردد شبانه نیز گفت: این ممنوعیت در تمام شهر‌های کشور و صرف نظر از وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرا می‌شود؛ بنابراین تمامی شهروندان اعم از ساکنان بومی و غیربومی باید توجه داشته باشند که از ساعت ۲۱ تا ساعت سه بامداد اجازه تردد در شهر را ندارند و در صورت تردد جریمه خواهند شد.

شیرانی تاکید کرد که در خصوص کرونا، پلیس، مصوبات ستادملی مقابله با کرونا را انجام خواهد داد و تابع تصمیمات این ستاد خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی