تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

وزیر بهداشت: سفر‌های نوروزی تشدید کننده کرونای انگلیسی/ به مازندران سفر نکنید

سعید نمکی از استمرار نگرانی به دلیل طغیان ویروس جهش یافته و سفر به عنوان تشدید کننده بیماری کرونا در کشور خبر داد.

کد خبر: ۸۳۹۶۹
۱۵:۲۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

سفرهای نوروزی

دیدارنیوز ـ سعید نمکی وزیر بهداشت در بابلسر گفت: سالی سخت را پشت سر گذاشتیم که در کنار تحریم‌های ظالمانه ویروس کرونا هم وارد کشور شد.

او ادامه داد: در عرض ۵۵ روز از واردکننده ماسک و مواد شوینده به یک تولیدکننده وصادرکننده آن تبدیل شدیم که برگ زرینی بر افتخارات کشور است.

نمکی بیان کرد:در استانی مانند مازندران که تجمع و درهم آمیختگی جمعیت در آن زیاد است هنر بزرگی می‌خواهد که کرونا مهار شود و من دست زحمتکشان در این استان را می‌بوسم.

او با اشاره به نقش صدا و سیما در این یک سال اخیر تصریح کرد: صداوسیما نقش بزرگ و کلیدی در مهار کرونا داشته است.

نمکی گفت: با افتخار باید بگوییم که درپیک اخیر خوزستان هیچ بیماری پشت در بیمارستان نماند. همین پیکی که در کشور‌هایی مثل انگلیس و آلمان مشکلات زیادی ایجاد کرده است در کشور ما با کمک الهی تا حدود زیادی مهار شد.

وزیر بهداشت از مردم تقاضا کرد تا به مازندران سفر نکنند.

وزیر بهداشت، از استمرار نگرانی به دلیل طغیان ویروس جهش یافته و سفر به عنوان تشدید کننده این بیماری در کشور خبر داد و تصریح کرد: همکاران نظام سلامت تاب آوری بیشتری را تاب نخواهند آورد و من شرمسار از این وضعیت هستم.

نمکی با تاکید بر اینکه کادر درمان نیازمند بازتوانی در خصوص این بیماری هستند از مردم خواست به سفر نروند و از بروز پیک دوباره و جهش یافته کرونا در کشور پیشگیری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی