تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
پایان مذاکرات و امضاء قرارداد ۲.۵ ساله

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

بازیکن سابق استقلال برای سومین بار به عنوان مربی به جمع این تیم بازگشت.

کد خبر: ۸۳۲۶۴
۱۵:۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

رسمی؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

 

دیدارنیوز ـ فرهاد مجیدی که بعد از پایان لیگ قهرمانان در فصل گذشته از سمت هدایت این تیم کنار رفته بود، بعد از برکناری محمود فکری اکنون طی توافق مجدد با مدیران این تیم به عنوان سرمربی انتخاب شد.

 

مجیدی در دوره مربیگری استراماچونی در این تیم به عنوان مربی کار خود را در استقلال دنبال کرده بود و در ادامه نیز در فصل گذشته سرمربیگری آبی‌ها را برعهده گرفت. او در پایان لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته بعد از حذف در مرحله یک هشتم، در فرودگاه با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد و به کارش در این تیم خاتمه داد.

 

اکنون در شرایطی که محمود فکری هدایت استقلال را در ابتدای لیگ بیستم برعهده گرفته بود و طی شانزدهم دیدار به عنوان سرمربی کار را دنبال کرد، فرهاد مجیدی به مدت دو و نیم سال قرارداد خود به عنوان سرمربی جدید استقلال را به امضا رساند.

 

شماره هفت سابق استقلال که در فصل گذشته تیمش را به فینال جام حذفی رسانده بود و دچار اختلافاتی با مجموعه مدیریتی شده بود، در نهایت تصمیم گرفت از سمت خود کنار برود. او اکنون بار دیگر برای سومین بار هدایت این تیم را عهده دار شده و گمانه زنی درباره دستیاران وی ادامه دارد.

 

در دوره قبلی مجید نامجو مطلق، صالح مصطفوی، بهزاد غلامپور به عنوان دستیاران وی کار را دنبال می‌کردند و سعید رمضانی نیز سرپرستی تیم را برعهده داشت. اکنون باید دید او در دوره جدید همکاری خود در این باشگاه، چه کسانی را به عنوان اعضای کادرفنی معرفی خواهد کرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی