تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امیدواری لیورپول به کسب سهمیه / تعقیب گریز میلانی‌ها در صدر جدول

در لیگ‌های معتبر اروپایی، همشهری‌های میلان به تعقیب و گریز می‌پپردازند و شیاطین سرخ از همشهری خود ۱۲ امتیاز عقب افتادند

کد خبر: ۸۳۰۸۱
۰۱:۱۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
لیورپول میلان
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: در ادامه شب‌های فوتبالی در لیگ‌های معتبر اروپایی، نتایج به دست آمده را مرور می‌کنیم:

انگلستان: زور شیر آبی و شیطان قرمز به هم نرسید، قرمز‌ها به سهمیه امیدوار شدند
در لیگ برتر انگلستان، دیدار‌های مهمی انجام شد که دیدار منچستریونایتد رده دومی با چلسی رده پنجمی جذابیت بیشتری داشت. هر دو تیم برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به دیدار هم رفتند، اما این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و هر دو تیم دو امتیاز حساس را از دست دادند. شیاطین سرخ به امتیاز ۵۰ رسیدند و اختلافشان با منچسترسیتی به ۱۲ امتیاز رسید و چلسی هم نتوانست فاصله با تیم چهارم جدول را کم کند و در نهایت ۴۴ امتیازی باقی ماند.  
 
امیدواری لیورپول به کسب سهمیه / تغیب گریز میلانی‌ها در صدر جدول

در دیگر دیدار این هفته نیز لیورپول بعد از عملکرد فاجعه بار در هفته گذشته و ثبت بدترین آمار شکست در داخل خانه این بار در بیرون از خانه میهمان تیم رده آخری شفیلدیونایتد بود. شفیلد که قبل از این بازی تا سقوط به دسته پایینتر را در متصور بود، در این بازی خانگی سعی کرد با استفاده از ضعف خط دفاعی لیورپول اندک شانس باقی ماندن در لیگ برتر را حفظ کند، اما در نیمه دوم قرمز‌های مرسی ساید موفق شدند ابتدا توسط کورتیس جونز گل اول را به ثمر برساند تا اندکی از فشار هفته‌های قبل خارج شوند و در ادامه هم فیرمینو مهاجم برزیلی این تیم هم بعد از دو بار یک و دو با صلاح و مانه و دریبل کردن چندین مدافع شفیلد با برخورد با مدافع قرمز‌های میزبان توپ راهی دروازه شفیلد شد تا در نهایت لیورپول به یک پیروزی با اهمیت در بیرون از خانه دست پیدا کند تا امید خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد حفظ کند. شاگردان کلوپ با این برد به امتیاز ۴۳ رسید و همسایه پایینی چلسی شد.

ایتالیا: کونته و افعی‌ها تک تاز به سکت فتح اسکودتو
در سری آ ایتالیا تیم اینتر در خانه میزبان جنوا ایتالیا بودند و در نهایت موفق شدند با درخشش روملو لوکاکو مهاجم درخشان آماده این روز‌های خود به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند و ششمین برد خود از ۷ بازی گذشته سری آ را کسب کند و در صدر جدول جای خود را محکم‌تر کند. در این بازی ابتدا روملو لوکاکو در ثانیه ۳۸ گل اول را زد و در ادامه با یک پاس گل به متئو دارمیان گل دوم تیمش به ثبت رسید. اینتر در نیمه دوم هم با حفظ این نتیجه موفق شد گل سوم را هم توسط الکسیس سانچز بزند تا با یک نتیجه قاطع در صدر جدول با ۵۶ امتیاز جا بگیرد.  
 
امیدواری لیورپول به کسب سهمیه / تغیب گریز میلانی‌ها در صدر جدول

در دیگر دیدار مهم سری آ میلان تیم دوم جدول در استادیوم المپیکو میهمان رم بود و با توجه به پیروزی اینتر قرمز‌های شهر میلان به دنبال پیروزی در این دیدار مهم بودند. رم هم با عملکرد خیلی خوب در این فصل با ارائه بازی هجومی و شناور به دنبال کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان است. میلان در این دیدار بازی را خیلی خوب شروع کرد و حتی توسط زلاتان ابراهیمویچ به گل رسید، اما با بازبینی صحنه توسط داوران ویدیویی گل مردود شد. در ادامه میلان یک بار دیگر کنترل بازی را در اختیار گرفت و موفق شد این بار از روی نقطه پنالتی توسط فرانک کسیه به گل اول دست پیدا کند. در ادامه، اما رم پا پس نکشید و با ارائه بازی هجومی در نیمه نیمه دوم توسط جوردن ورتوت به گل تساوی برسد. میلانی‌ها که در دو بازی گذشته خود مقابل اینتر همشهری خود و اسپزیا بازنده بودند نمی‌خواستند در سومین هفته متوالی برد را از دست بدهند و بار دیگر بر روی دروازه رم حملاتی ایجاد کردند تا درنهایت آنته ربیچ مهاجم کروات خود به گل دوم رسیدند. رم هم برای جبران این نتیجه حملاتی روی دروازه میلان ایجاد کرد، اما کافی نبود تا اینکه قرمز‌های شهر میلان همانند همشهری خود به یک پیروزی حیاتی برسند و با کسب این سه امتیاز ۵۲ امتیازی شده و فاصله ۴ امتیازی با اینتر را حفظ کنند.  
 
امیدواری لیورپول به کسب سهمیه / تغیب گریز میلانی‌ها در صدر جدول
 
دیگر نتایج 
انگلستان:
تاتنهام ۴ -۰ برنلی
آرسنال ۳ - ۱ لسترسیتی

 ایتالیا:
آتالانتا ۲ - ۰ سامپدوریا
کالیاری ۲ - ۰ کروتونه
ناپولی  ۲ - ۰ بنه‌ونتو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی