تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

میرلوحی: جریان اصلاحات معتقد به حضور حداکثری است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز جریان اصلاحات معتقد است که باید با همه ظرفیت وارد صحنه شد و نهاد اجماع ساز هم در همین راستا شکل گرفته است.

کد خبر: ۸۲۵۶۱
۰۹:۰۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
دیدارنیوز - محمود میرلوحی اظهار کرد: شورای عالی اصلاح طلبان به یک واقعیت رسمیت داد. عقل جمعی و وجدان عمومی جریان اصلاحات، قبل از تشکیل این شورا بر وجود اندیشه اصلاح طلبی در میان سمن ها، احزاب و رسانه ها تاکید داشت. کاری که در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۲ انجام گرفت و باعث شد مجموعه اصلاح طلبان به این جمع بندی برسند که باید با یکدیگر ساختار جبهه ای تشکیل دهند.

وی ادامه داد: بنابراین تا اطلاع ثانوی حرکت جبهه ای که دو هدف اصلی فراگیری و انسجام مد نظرش بود، به عنوان راه حل اصلی توسط اصلاح طلبان انتخاب شد.

میرلوحی خاطرنشان کرد: همان طور که اصلاحات منحصر به احزاب ثبت شده در وزارت کشور نیست؛ باید می دانستیم که در فضای دانشگاهی، اصناف، رسانه ها و سمن ها اصلاح طلبان وجود دارند. از سوی دیگر احزاب اصلاح طلبی هستند که هنوز به عضویت شورای هماهنگی درنیامدند. وقتی همه این گروه ها و چهره ها جمع شوند و کسی بیرون از جمع نماند تصمیماتشان از یک انسجامی برخوردار می شود؛ بنابراین انسجام میان اصلاح طلبان به یک ضرورت تبدیل شد.

وی یادآور شد: این موضوع هنوز هم برای ما یک ضرورت است. درست است که در سال ۱۳۹۸ سه عامل کرونا، استعفای رئیس و نایب رئیس شورا و لیست ندادن به دلیل شرایط موجود وقفه ای در این نوع از فعالیت ها شکل داد، اما بعد از آن موضوعات هم بر این ضرروت تاکید می شد که برای انتخابات ۱۴۰۰ باید با انسجام آماده شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در ابتدا دغدغه ای وجود داشت که با توجه به رفتار شورای نگهبان آیا انتخابات ریاست جمهوری با راهبرد مشارکت حداکثری، که لازمه انتخابات رقابتی است، مهیا می شود؛ یا خیر؟ به دلیل تردید هایی که در این حوزه بود جریان اصلاحات مدتی دچار ابهام شد.

وی تصریح کرد: امروز جریان اصلاحات معتقد است که باید با همه ظرفیت وارد صحنه شد و نهاد اجماع ساز هم در همین راستا شکل گرفته است. با تایید ساختار آیین نامه این نهاد اجماع ساز کار روی ریل حرکت کردن قرار می گیرد.

میرلوحی در پایان گفت: امیدواریم همه احزاب، اصناف، جوانان، زنان و نسل اولی ها در این نهاد فرصتی برای بیان دیدگاه هایشان پیدا کنند تا این نهاد به سرعت بتواند تمامی اصلاح طلبان را برای پیروزی در اهدافشان سازمادهی کند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی