تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

با احتمال حمله مجدد به کنگره؛ ۵ هزار نیروی گارد ویژه در واشنگتن می‌مانند

هزاران تن از نیرو‌های گارد ملی آمریکا در اوایل مارس در بحبوحه نگرانی‌ها بر سر حامیان تئوری توطئه راست افراطی "کیوانان" در واشنگتن دی. سی باقی خواهند ماند. برخی از آن‌ها هنوز امیدوارند که ترامپ در چهارم مارس به ریاست جمهوری بازگردد.

کد خبر: ۸۲۳۸۰
۱۲:۳۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

با احتمال حمله مجدد به کنگره؛ ۵ هزار نیروی گارد ویژه در واشنگتن می‌مانند

 

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه خبری هیل، آدام اسمیت، رئیس کمیته نیرو‌های مسلح مجلس نمایندگان آمریکا در جلسه‌ای گفت: برخی از این افراد نتیجه گیری کرده اند که حدود ۷۵ سال پیش، روسای جمهور در روز چهارم مارس آغاز به کار میکردند. حالا درباره ربط آن خدا میداند، ولی آن‌ها اکنون فکر میکنند که شاید باید دوباره جمع شوند و در چهارم مارس به کنگره حمله کنند... این حرف‌ها در فضای مجازی هست.

اسمیت همچنین افزود، لزوما نباید ناآرامی خاصی در چهارم مارس باشد، اما نگرانی‌هایی درباره آن روز وجود دارد. او تاکید کرد: اینطور موارد همیشه در فضای اینترنت بوده است. آیا این به معنای آن است که قرار است اتفاق بیفتد؟ احتمالا نه، اما اگر شما بخواهید کمک کنید، به آن‌ها بگویید این کار را نکنند. به آن‌ها بگویید که انتخابات به اتمام رسیده است. جو بایدن برنده شد. این انتخاباتی آزاد و منصفانه بود و بیایید به کار بازگردیم. این ممکن است به کاهش ترس یا پارانویایی که مردم ممکن است حس کنند، کمک میکند.

براساس گزارش شبکه خبری سی ان ان، رابرت سیلسز، معاون وزیر دفاع در امور دفاع داخلی و امنیت جهانی چهارشنبه گفت که پلیس کنگره تا دوازدهم مارس درخواست ۴۹۰۰ نیرو داده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی