تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

اشتباه مضحک عامل انتحاری ۲۱ تروریست را به هلاکت رساند

عامل انتحاری سوار بر خودرو قبل از ترک مقر عناصر گروه تروریستی داعش برای خداحافظی از آن‌ها اقدام به بوق زدن کرد، اما فراموش کرده بودمواد منفجره کارگذاشته‌شده در خودرو با فشار دادن بوق منفجر خواهد شد.

کد خبر: ۸۲۰۰۹
۱۶:۱۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

اشتباه مضحک عامل انتحاری ۲۱ تروریست را به هلاکت رساند

 

دیدارنیوز ـ فرماندهی عملیات سامرا در عراق امروز از کشته شدن ۲۱ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش بر اثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده به دلیل اشتباه عامل انتحاری خبر داد. سرتیپ ستاد «جبار الدارجی» امروز، شنبه، در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۱ داعشی در انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده کشته شدند. یک عامل انتحاری هدایت این خودرو را برعهده داشت و قصد داشت تا خود را به همراه خودرو در یکی از پست‌های ایست و بازرسی پلیس فدرال عراق در منطقه «جلام سامرا» در جنوب بخش الدور منفجر کند.

وی افزود: این عامل انتحاری سوار بر خودرو قبل از ترک مقر عناصر گروه تروریستی داعش برای خداحافظی از آن‌ها اقدام به بوق زدن کرد، اما فراموش کرده بودمواد منفجره کارگذاشته‌شده در خودرو با فشار دادن بوق منفجر خواهد شد. همین امر باعث شد خودرو منفجر شود و همه عناصر داعش در محل کشته شوند.

افزایش تحرکات تروریست‌ها در برهه اخیر باعث شد نیرو‌های مسلح عراق بر شدت عملیات خود علیه بقایای گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور بیفزایند و در طول سه هفته اخیر شمار زیادی از سرکردگان تروریست از جمله سرکرده ارشد داعش در عراق موسوم به «جانشین خلیفه و والی عراق» در این گروه را به هلاکت رساندند، شمار دیگری از آن‌ها را بازداشت و مقر‌ها و مخفیگاه‌های آنان را منهدم کردند که این عملیات همچنان ادامه دارد.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد، اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

نیرو‌های امنیتی عراق برای پاکسازی کامل این مناطق از وجود عناصر تروریستی تلاش می‌کنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی