تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سرعت رشد شاخص بورس شتاب گرفت

شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه) ۴۷ هزار و ۷۸۶ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به عدد یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد رسید.

کد خبر: ۸۱۹۸۸
۱۴:۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

سرعت رشد شاخص بورس شتاب گرفت

 

دیدارنیوز ـ در معاملات امروز بیش از هفت میلیارد و ۹۶۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۳۴ هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۱۲ هزار و ۵۵۵ واحد افزایش به ۴۳۵ هزار و ۶۱۵ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با هشت هزار و ۲۱۱ واحد رشد به ۲۸۴ هزار و ۸۹۱ واحد رسیدند.

شاخص بازار اول ۳۹ هزار و ۶۹۳ واحد و شاخص بازار دوم ۸۰ هزار و ۱۴۹ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با سه هزار و ۷۵۲ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با سه هزار و ۷۳۱ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با سه هزار و ۲۶۸ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با دو هزار و ۹۲ واحد، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با یک هزار و ۴۱۳ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با یک هزار و ۳۹۵ واحد و سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با یک هزار و ۲۸۵ واحد، ایران خودرو (خودرو) با یک هزار و ۲۱۳ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با یک هزار و ۶۹ واحد و بانک ملت (وبملت) با یک هزار و ۴۱ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

برپایه این گزارش امروز نماد سیمان اصفهان (سصفها) با ۳۵ واحد، به پرداخت ملت (پرداخت) با ۳۳ واحد، کاشی الوند (کلوند) با ۱۰ واحد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش (افق) با ۹ واحد هم تاثیر منفی بر شاخص گذاشتند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، صنعتی زر ماکارون (غزر)، توسعه و عمران امید (ثامید)، لیزنگ پارسیان (ولپارس)، بانک تجارت (وتجارت)، گروه دارویی برکت (برکت) و سرمایه گذاری سیمان تامین (سیتا) درگروه نماد‌های پربیننده قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون برگه سهم به ارزش ۶ هزار و ۹۹۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز حدود ۳۳۴ واحد افزایش داشت و بر روی کانال ۱۷ هزار و ۸۷۳ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار دو میلیارد و ۷۰۲ میلیون برگه سهم به ارزش ۸۶ هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نماد‌های پلیمر آریاساسول (آریا)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، هلدینگ صنایع مدنی خاورمیانه (میدکو)، سهامی ذوب آهن اصفهان (ذوب) و سرمایه گذاری صبا تامین (صبا)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع)، گروه توسعه ملی مهر آیندگان (ومهان) و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی (سمگا) با تاثیر مثبت بر شاخص این بازار همراه بودند.

امروز نماد‌های بیمه پاسارگاد (بپاس)، سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، بیمه اتکایی ایرانیان (اتکای)، صنعتی مینو (غصینو)، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال (قچار) و قاسم ایران (قاسم) تاثیر منفی بر شاخص این بازار داشتند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی