تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

دعوت عمار حکیم از تهران و ریاض برای انجام گفتگو

رهبر جریان حکمت ملی عراق خواستار انجام گفتگو میان ایران و کشور‌های عربی و در راس آن‌ها عربستان شد.

کد خبر: ۸۱۹۷۵
۱۲:۲۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

دعوت عمار حکیم از تهران و ریاض برای انجام گفتگو

 

دیدارنیوز ـ سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه مراسم رسمی روز شهید عراقی که با حضور مسئولان بلندپایه عراق صبح شنبه در دفتر جریان حکمت ملی عراق برگزار شد، بر ضرورت دور ساختن عراق و منطقه از نزاع‌های جاری و توقف جنگ‌ها و درگیری‌ها از طریق گفتگو‌های جدی و واقعی که به ثبات در منطقه و احیای روابط دیپلماتیک در آن بینجامد تأکید کرد.

وی گفت: ملت‌های منطقه خواستار عقلانیت و خردمندی و آینده‌نگری رهبرانشان برای حل بحران‌ها و بازگشت صلح و تقویت روابط و تأمین منافع جمعی و بازسازی خرابی‌های پیش آمده هستند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق، ایران و عربستان را به پای میز مذاکره فراخواند و گفت: به آغاز گفت‌وگوی برادرانه، اسلامی، جدی و صریح میان جمهوری اسلامی ایران و همه کشور‌های عربی و در رأس آن‌ها عربستان سعودی دعوت می‌کنیم تا به تأمین امنیت و منافع منطقه کمک کند. یادآور می‌شویم که روابط تاریخی برآمده از همجواری و عقلانیت و خردمندی رهبران این کشور‌ها بنیانی مناسب برای حل بحران‌ها و گشودن صفحه تازه‌ای در روابط خواهد بود.

حکیم بار دیگر بر ضرورت تسریع در بازگشت همه کشور‌های امضاکننده توافق هسته‌ای به میز مذاکره و پایبندی آن‌ها به توافقات پیشین تأکید و تصریح کرد: این امر اقدامی است که به صلح و امنیت بین‌المللی و بازیابی حقوق ملت مظلوم ایران و کاهش تحریم و محرومیت و رنج اقتصادی آنان می‌انجامد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان خاطرنشان کرد که عراق قدرتمند و باثبات و امن دستاوردی مهم برای ما و شرکای ما و همسایگانمان در منطقه‌ای خالی از تنش و نزاع است. رسیدن به چنین میهنی هدف ماست و به تحقق آن در آینده نزدیک به خواست خداوند متعال امیدواریم.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی