تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

علوی: وزارت اطلاعات را وارد کار ساخت فیلم و سریال کردیم

علوی، وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات را وارد کار ساخت فیلم و سریال کردیم تا افزون بر آموزش عمومی و صیانت در برابر جاسوسی، اهداف اطلاعاتی را محقق کنیم. فیلم‌های روباه، ماجرای نیمروز، سیانور، امکان مینا، روز صفر، شبی که ماه کامل شد و سریال‌های پازل، تعبیر وارونه یک رویا، سارق روح و خانه امن؛ محصول این رویکرد بود.

کد خبر: ۸۱۸۵۰
۲۱:۴۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز -  بخش هایی از اظهارات حجت الاسلام والمسلمین علوی در زیر آمده است:

- وزارت اطلاعات را وارد کار ساخت فیلم و سریال کردیم تا افزون بر آموزش عمومی و صیانت در برابر جاسوسی، اهداف اطلاعاتی را محقق کنیم. فیلم‌های روباه، ماجرای نیمروز، سیانور، امکان مینا، روز صفر، شبی که ماه کامل شد و سریال‌های پازل، تعبیر وارونه یک رویا، سارق روح و خانه امن؛ محصول این رویکرد بود.

مردم نقش وزارت اطلاعات را درک می‌کنند و این وزارت در نگاه مردم جایگاه ویژه‌ای دارد و بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده؛ از محبوب‌ترین دستگاه‌های کشور در بین مردم است.

- دانشکده کوچک وزارت اطلاعات را با ۲۰۰ دانشجو تحویل گرفتیم و اکنون آن را به دانشگاهی با چند هزار دانشجو تبدیل کرده ایم. ساخت دانشگاه وزارت اطلاعات با ۲۰۰ هزار مترمربع از سال ۹۵ آغاز شد و امسال به بهره برداری می‌رسد.

- جاسوسان ۱۰- ۱۵ ساله را در مراکز حساس شناسایی و دستگیر کردیم و جاسوسی را ابزار بازی‌های سیاسی قرار ندادیم.

- در وزارت اطلاعات چیزی به نام مسکن سازمانی وجود نداشت، اما اکنون صد‌ها مسکن سازمانی در شهر‌های ناامن ساخته ایم و کارکنان خود را در آن‌ها مستقر کرده ایم تا نگران امنیت خانواده هایشان نباشند.
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی