تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

تاکید مجدد آمریکا بر مواضع خود درباره برجام

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که موضع جو بایدن در خصوص ایران تغییری نداشته است و در صورت ازسرگیری کامل تعهدات هسته‌ای توسط ایران، ایالات متحده نیز به توافق هسته‌ای بازخواهد گشت.

کد خبر: ۸۱۷۸۷
۲۳:۳۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - به نقل از تله‌تریدر، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در کنفرانس خبری هفتگی خود به خبرنگاران گفت که همه چیز در رابطه با برجام در نهایت "به ایران بستگی دارد" اما تصریح کرد که دولت بایدن پیش از نهایی ساختن هر تصمیمی به مشاوره با 1 + 5 خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا، شبکه سی‌بی‌اس نیوز روز گذشته ویدئوی کوتاهی از مصاحبه خود با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرده که در آن بایدن در پاسخ به سوال مجری برنامه‌ سی‌بی‌اس نیوز که می‌پرسید" آیا ایالات متحده اول تحریم‌ها را برخواهد داشت تا ایران به پای میز مذاکره بازگردد؟" گفت: نه.

بایدن در ادامه در پاسخ به سوال مجری که پرسید " آیا آن‌ها ابتدا باید به غنی‌سازی اورانیوم پایان دهند" سر خود را به نشانه تایید تکان داد.

خبرگزاری رویترز ساعاتی بعد به نقل از یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود با تصحیح حرف رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: آن‌ها باید به غنی‌سازی فراتر از محدودیت‌های برجام پایان دهند. چیزی در موضع آمریکا تغییر نکرده است. آمریکا می‌خواهد که ایران به پایبندی به تعهدات برجامی خود بازگردد و اگر این کار را انجام دهد، آمریکا نیز همین کار را انجام خواهد داد


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی