تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بوداپست مجارستان میزبان دیدار رفت لایپزیگ و لیورپول

دیدار رفت دو تیم لایپزیگ و لیورپول در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۸۱۶۹۹
۱۹:۳۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز -  به نقل از دیلی میل، تا ۱۷ فوریه، آلمان ممنوعیت ورود به این کشور را برای کشورهایی وضع کرده است که موارد متعددی از عفونت ویروس کرونا را شناسایی کرده اند.

به همین خاطر سران تیم فوتبال لایپزیگ مجبور شدند ورزشگاه دیگری را برای این دیدار انتخاب کنند و به همین خاطر ورزشگاه بوداپست مجارستان به عنوان میزبان دیدار رفت دو تیم لایپزیگ و لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

یوفا در بیانیه ای تغییر محل برگزاری دیدار دو تیم را تایید کرد.

اگر دولت آلمان تصمیم به تمدید این محدودیت بگیرد، دیدار رفت دو تیم مونشن گلادباخ و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و تیم آلمانی باید در کشور ثالث بازی خود را برابر سیتی برگزار کند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی