تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقلال ۱ ـ نساجی صفر؛ اسماعیلی در نقش قایدی!

در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز ۶ بازی در شهر‌های مختلف برگزار شد.

کد خبر: ۸۱۵۲۶
۱۷:۴۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

استقلال ۱ ـ نساجی صفر؛ اسماعیلی در نقش قایدی!

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی برگزار شده که بازی استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی همچنان تحت تاثیر درگذشت تلخ و ناراحت‌کننده علی انصاریان قرار داشت. آبی‌ها که یک فصل از حضور انصاریان در استقلال بهره بردند هنگام ورود به زمین پیراهن مشکی به تن داشتند و روی سکوها نیز طرح موزاییکی با لباس قدیمی انصاریان نقش بسته بود. 

بازیکنان دو تیم پس از ورود به زمین به تصویر انصاریان نیز ادای احترام کردند و کمی بعد نیز بازی آغاز شد. دو تیم با این ترکیب وارد میدان شدند:

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، بابک مرادی، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب نساجی: حسین خطیر، حامد شیری، بهزاد داودی، سعید بیگی، مصطفی جوادیان، حسن نجفی، میلاد کمندانی، علی داوران، محمدحسین باباگلی، فرزاد زامهران و کریم اسلامی.

استقلال با ترکیب نسبتا جوان و بازگشت مظاهری و غیبت دیاباته کار را آغاز کرد و سیاوش یزدانی هم از ابتدا در میدان حضور داشت. در مقابل نساجی با حضور مجید جلالی روی نیمکت به دنبال گرفتن امتیاز این بازی بود و در نیمه اول مسابقه با دفاع و ضدحمله کار را پیش برد. 

دقایق حساس:

دقیقه 6: ارسال کرنر مهدی قایدی را سیاوش یزدانی با ضربه سر روانه دروازه نساجی کرد که این ضربه با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 13: پس از اینکه ارسال کرنر قایدی بلوکه شده و از محوطه جریمه خارج شد، وریا غفوری با یک شوت روی پا دروازه حریف را هدف گرفت که این شوت راهی به چارچوب نیافت و به بیرون رفت.

دقیقه 17: یک ارسال بلند به داخل محوطه جریمه نساجی می رفت دروازه این تیم را تهدید کند اما خطیر با یک شیرجه بلند توپ را مشت کرد.

دقیقه 31: شوت از راه دور مهدی مهدی پور را دروازه بان نساجی با جایگیری مناسب به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 33: دانشگر با یک پاس در عمق از میان دو مدافع حریف، فرشید اسماعیلی را در داخل محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن در لحظه شوت زدن، تعادل خود را از دست داد.

نیمه اول با همین روال به پایان رسید و استقلال در گشودن دروازه میهمانش ناکام شد. به موازان همین لحظات سپاهان با پیروزی مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان فعلا صدر جدول را در اختیار گرفته است.

 

نیمه دوم

استقلال با آوردن نادری به جای شجاعیان تصمیم گرفته که در برابر ضدحملات نساجی مقاوم تر باشد. نیمه دوم آبی‌ها با بازی تهاجمی‌تری نساجی را تحت فشار قرار دادند تا شاید قفل دروازه حریف را بشکنند. 

دقیقه 55: ارسال بلند بابک مرادی به داخل محوطه جریمه، مهدی قایدی را در موقعیت گلزنی قرار داد، مهاجم استقلال بعد از اینکه 4ضربه اول بلوکه شد، با یک شوت محکم بلافاصله و دوباره دروازه را هدف گرفت که خطیر توپ او را راهی کرنر کرد.

دقیقه 65: مهدی قایدی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و چند متر در عرض حرکت کرده و با یک شوت زمینی دروازه حریف را هدف قرار داد که این شوت با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

گل اول استقلال: سرانجام در دقیقه 85 بازی دفاع نساجی در برابر حملات استقلال تسلیم شد. استقلال از سمت چپ و ارسال بابک مرادی به نتیجه رسید در حالی که فرشید اسماعیلی کاپیتان آن لحظه آبی‌ها با حرکت در عرض و شوت دقیق بالاخره دروازه حسین خطیر را باز کرد. حرکت اسماعیلی شبیه به گلزنی قایدی بود.

دو دقیقه بعد دفاع روی قایدی خطا کرد و مهاجم تند و تیز استقلال یک پنالتی گرفت. خود قایدی ضربه پنالتی را چیپ زد و توپ به تیر افقی خورد و در بازگشت هم قایدی نتوانست گل بزند.

این تقریبا آخرین خطر مهم بازی بود و دو تیم در دقایق تلف شده نیز نتوانستند به گل برسند. استقلال با این پیروزی مجددا به صدر جدول بازگشت.

نتایج امروز: 

گل گهرسیرجان 0 – 0 نفت‌ مسجدسلیمان              

ذوب آهن 1 – 3 سپاهان         

آلومینیوم اراک 1 – 1 سایپا    

پیکان 2 – 2 ماشین‌سازی‌تبریز              

صنعت نفت آبادان 1 – 1 فولاد

استقلال 1 – 0 نساجی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی