تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ورود نخستین محموله واکسن روسی به کشور

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ورود نخستین محموله واکسن روسی به کشور، با هواپیمایی ماهان ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه به فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

کد خبر: ۸۱۴۵۴
۱۰:۳۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:ورود نخستین محموله واکسن روسی با پرواز ماهان به کشور

 

دیدارنیوز ـ به گزارش روز پنجشنبه وزارت راه و شهرسازی، «محمدحسن ذیبخش» افزود: ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه امروز نخستین واکسن روسی با پرواز ماهان وارد کشور خواهد شد.

وی بیان‌داشت: ماموران وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری حضور خواهند داشت و این بار را در شرایط استاندارد و تحت تدابیر امنیتی تحویل خواهند گرفت.

ذیبخش گفت: این محموله مستقیم از مسکو به فرودگاه امام خمینی‌(ره) در تهران حمل خواهد شد و هواپیمای ماهان، شرایط کامل و استانداردهای لازم برای حمل این بار را دارا است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ابراز امیدواری کرد: چنانچه مشکلاتی نظیر مسایل گمرکی یا دیگر حوادث پیش‌بینی نشده به‌ودجود نیاید، در زمان مقرر پرواز ماهان بر زمین فرودگاه خواهد نشست.

پیشتر رئیس سازمان غذا و دارو خاطرنشان‌کرده بود: واکسن اسپوتنیک روسیه تا حدود ۹۵ درصد ایمنی ایجاد می‌کند که عوارض آن ناچیز بوده و مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی