تیتر امروز

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ باقری سرپرست وزارت خارجه شد/ تسلیت آیت‌الله سیستانی و عزای عمومی در عراق
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ باقری سرپرست وزارت خارجه شد/ تسلیت آیت‌الله سیستانی و عزای عمومی در عراق

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.

طاهرخانی: پاسخ‌های رییس‌جمهور را عملیاتی نمی‌بینیم

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ‌های رییس جمهور در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی گفت که آنچه که ایشان پاسخ دادند را در حوزه میدانی و عملیاتی در میان افکار عمومی و فرهیختگان نمی‌بینیم.

کد خبر: ۸۱۳۹
۱۱:۴۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - بهمن طاهرخانی در نطق میان دستور جلسه امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دولت و عید غدیر به نمایندگان و مردم، اظهار کرد: تدبیری و هوشمندی برای برون رفت از مسائل حاد مردم فراهم نشده است.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مردم زحمتکش و کشاورز حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: شهرستان تاکستان امروز شاهد از بین رفتن باغات تاک به علت ضعف مدیریتی هستند.

طاهرخانی افزود: نه این‌که کشاورزان ما ناتوان هستند این به معنای وجود مدیران فشل و بی‌تدبیر است. البته از آن دسته از مدیرانی که به لحاظ حس ملی و میهنی تلاش و فعالیت می‌کنند متشکریم ولی دولتمردان در طول حداقل دو دهه اخیر به این مطلب توجه نکردند که آنها ارباب رجوع را، ارباب رجوع نمی‌دانند.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به از بین رفتن باغات کشاورزی انگور در این شهرستان، گفت: در همین سال‌های اخیر حدود ۴۰۰۰ هکتار باغ‌های سرسبز، خرامان و روح‌افزای تاکستان از بین رفته است. زمین‌ها در این شرایط زیست محیطی به کویر تبدیل شده است و هیچ تدبیری برای این موضوع نیست.

وی با توجه به استمهال وام‌های کشاورزی گفت: مردم منطقه سه سال است که به علت سرمازدگی و آفات مختلف برداشت محصول ندارند. متاسفانه بانک‌ها هیچ‌گونه همکاری نمی‌کنند.

طاهرخانی با اشاره به ضرورت عدالت و عدالت‌خواهی با توجه به آموزه‌های دینی اظهار کرد: عدالت پایه و اساس دولتمردی است. شما به نحوه‌ی اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و فرامین و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری نگاه کنید آن چیزی که مورد نظر برای ارتقای سطح درآمد مردم و خصوصی‌سازی است، متاسفانه برای سوء‌استفاده کسانی که ژن برتر هستند استفاده می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: بیکاری و فقر، غرور مردم و جوانان ما را شکسته است. آنها برای لقمه نانی به دفتر ما رجوع می‌کنند. آنها فقط درخواست شغلی یا کاری دارند که بتوانند ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان درآمد کسب کنند. این قضیه متناسب با سخنان آقای رییس جمهور نیست
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی