تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نعمت احمدی: امیدوارم در روز حضرت زهرا (س)، زهرا اسماعیلی اعدام نشود

News Image Lead

«نعمت احمدی»، وکیل پرونده زهرا اسماعیلی، عصر روز سه شنبه به دیدارنیوز گفت: قرار است حکم اعدام زهرا اسماعیلی به جرم قتل همسرش صبح چهارشنبه در زندان رجایی شهر اجرا شود. امروز چند نفر برای آخرین تلاش‌ها در منزل اولیا دم جمع شده اند تا شاید رضایت آن‌ها را بگیرند. تلاش‌ها ادامه دارد و امیدوارم در روز مادر که تولد حضرت فاطمه زهرا (س) است، شاهد اعدام یک "زهرا" نباشیم.

کد خبر: ۸۱۳۴۳
۱۷:۰۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: در روز مادر که به نام حضرت فاطمه زهرا (س) مزین است، قرار است خانمی به نام "زهرا" اعدام شود. «زهرا اسماعیلی» همسر مقتول «علیرضا زمانی» است. علرضا زمانی در تاریخ ۲۵ تیر ۹۷ به قتل رسیده است. گفته می‌شود «مریم زمانی» دختر مقتول، او را به قتل رسانده، ولی مادرش زهرا اسماعیلی برای نجات دخترش، قتل را به گردن گرفته است. زهرا ۴۱ ساله و مادر دو فرزند به قصاص محکوم شده است. یک منبع آگاه به دیدارنیوز گفت: «زهرا شجاعی» روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه از زندان قرچک برای اجرای حکم اعدام به زندان رجایی شهر منتقل شده است.

این پرونده حاشیه‌ها و حرف و حدیث زیادی دارد، از جمله گفته شده است، مقتول (پدر خانواده) دارای مشکلات اخلاقی بوده تا جایی که دو فرزند و همسرش را به نقطه‌ای رساند که تصمیم بگیرند دست به قتل او بزنند و ظاهرا قتل توسط دختر مقتول و توسط اسلحه کمری پدر انجام شده است. تا زمانی که زهرا قتل را به گردن گرفت هر سه عضو خانواده در زندان به سر می‌بردند. از سال ۹۷ تا کنون تلاش‌های زیادی صورت گرفت که رضایت اولیا دم را بگیرند، ولی در نهایت مادر مقتول رضایت نداده است.

«نعمت احمدی»، وکیل پرونده زهرا اسماعیلی، عصر روز سه شنبه به دیدارنیوز گفت: قرار است حکم اعدام زهرا اسماعیلی اجرا شود. امروز چند نفر برای آخرین تلاش‌ها در منزل اولیا دم جمع شده اند تا شاید رضایت آن‌ها را بگیرند. تلاش‌ها ادامه دارد و امیدوارم در روز مادر که تولد حضرت فاطمه زهرا (س) است، شاهد اعدام یک "زهرا" نباشیم.

تکمیلی: روز چهارشنبه ۱۵ بهمن، همان منبع آگاه به دیدارنیوز گفت که سه شنبه تا پاسی از شب عده‌ای در تلاش بودند رضایت خانواده مقتول را بگیرند، ولی خبر خوب اینکه فعلا اجرای حکم اعدام زهرا اسماعیلی به تعویق افتاده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۱
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
1
0
شما نشستین هرکی قتل کرد ازش حمایت کنید ولرید در خونه مقتول عفو بگیرید خوب کلا هرکس هرکسی رو کشت اصلا کارش نداشته باشن چطوره انطور دیگه یک بدی هم داره دیگه به شما نمیگن فعال اجتماعی حوصلتون هم سر میره چرا طرفدار هرچی قاتلها هستید همیشه مقتولها بدن قاتلها خوب همیشه حق مقتول مردن بودن وقاتل همیشه بیگناه هست یکی برادریا خواهر وفررند خودشما رو خدای نکرده بکشه حاضرید ببخشیدش از قاتها قهرمان نسازید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی