تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نارو انگلیسی‌ها به «مایک ایرانی»

حمایت نکردن مسوولان ورزش انگلیس از سرپرست موقت فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری، «مایک ایرانی» را از حضور در انتخابات ریاست این فدراسیون ناامید کرد.

کد خبر: ۸۰۸۵۱
۱۲:۵۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

نارو انگلیسی‌ها به «مایک ایرانی»

 

دیدارنیوز ـ انتخابات فدراسیون جهانی قرار است ۲۶ و ۲۷ مارس (۶ و ۷ فروردین ۱۴۰۰) برگزار شود. مدیریت فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری در یک سال گذشته تغییر و تحولات زیادی به خود دیده و بعد از استعفای «تاماش آیان» بعد از حکمرانی ۴۰ ساله بر این فدراسیون، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جانشین وی مطرح شد که آخرین مورد آن احتمال برنده شدن «مایک ایرانی» سرپرست موقت این فدراسیون بود. اما رویای جلوس بر کرسی آیان در این روز‌ها برای مایک در حال رنگ باختن است و دولت انگلیس از او برای حضور در انتخابات حمایت نخواهد کرد.

این خبر توسط سایت Inside the games منتشر شده و در متن گزارش این تارنمای خبری آمده است که مایکل ایرانی که در چند ماه گذشته توانسته است به عنوان سرپرست موقت فدراسیون بین‌المللی فعالیت خود را شروع کند اکنون از ادامه رقابت برای رسیدن به کرسی آیان ناامید است، زیرا وی ملیت انگلیسی دارد و باید برای کاندیداتوری از سوی فدراسیون وزنه‌برداری آن کشور معرفی شود.

در حالی که همه منتظر تصمیم مسوولان ورزش آن کشور برای حمایت از مایک بودند فدراسیون وزنه‌برداری انگلیس چند نفر را برای کاندیداتوری در پست‌های نایب رییس اول، نواب رییس و هیات اجرایی معرفی کرد.

البته فدراسیون وزنه‌برداری انگلیس این اقدام را بی‌احترامی به مایک ندانسته بلکه آن را تصمیم هیات رییسه اعلام کرده است.

تایلند، چین و آلمان نمایندگانی را برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری معرفی کردند. البته برخی از گمانه‌زنی‌ها نیز حکایت از آن دارد که علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران نیز به دنبال رسیدن به کرسی فدراسیون جهانی است.

با برگزاری انتخابات فدراسیون بین‌المللی، وزنه‌برداری در سطح مدیریت جهانی دوران پسا «تاماش آیان» را تجربه خواهد کرد. دورانی که می‌تواند فصل جدیدی در تصمیم‌گیری‌های این فدراسیون باشد و شیوه تعامل با کشور‌های مختلف و صاحب عنوان در این رشته در قالب جدیدی تعریف شود. هر چند که تعامل در مدیریتی آیانی، به معنای راضی نگه داشتن بسیاری از کشور‌ها وجود داشت، اما واقعیتی که در پس این تعامل نهفته بود در برخی از مواقع موجب آسیب‌هایی برای وزنه‌برداری ایران شد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی