تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نتایج ضعیف لیورپول ادامه دارد: حذف مقابل شیاطین سرخ در جام حذفی

در بازی‌های اروپایی امشب، لیورپول مقابل شیاطین سرخ حذف شد، بارسلونا و بایرن مونیخ در بازی‌های بیرون از خانه برابر حریف پیروز شدند.

کد خبر: ۸۰۶۷۷
۲۳:۰۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
نتایج ضعیف لیورپول ادامه دارد: حذف مقابل شیاطین سرخ در جام حذفی
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: امشب چندین بازی مهم اروپایی در لیگ‌های معتبر انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: لیورپول بردن را فراموش کرد
در مرحله چهارم جام حذفی انگلستان، لیورپول، در ورزشگاه اولدترافورد میهمان رقیب سرسخت خود منچستر یونایتد بود که در نهایت منچستریونایتد موفق شد با درخشش مارکوس رشفورد و تعویض طلایی برنو فرناندز با نتیجه ۳ -۲ از سد شاگردان کلوپ بگذرند. لیورپول و منچستریونایتد که هفته گذشته در لیگ برتر به مصاف هم رفته و در یک دیدار سرد به تساوی بدون گل رسیده بودند، حالا در این بازی یک نتیجه پرگل به ثبت رسید. ابتدا لیورپول موفق شد توسط محمد صلاح با یک ضربه چیپ گل اول را به ثمر برساند، اما این شاگردان اوله سولسشایر موفق شد روی پاس زیبای رشفورد برای گرینوود که در موقعیتی تک به تک با آلیسون بکر قرار گرفته بود کار را به تساوی بکشد. در نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی، روی اشتباه ویلیامز رشفورد با توپ ربایی با آلیسون تک به تک شد و موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. لیورپول برای جبران گل خورده پیش آمد و با ایجاد موقعیت‌هایی به گل تساوی برسد، اما موفق نبود تا اینکه پرس بازیکنان لیورپول و اشتباه کاوانی و توپ ربایی میلنر و رساندن توپ به صلاح گل مساوی به ثمر رسید. در ادامه بازی که به ده دقیقه پایانی رسیده بود، شیاطین سرخ در پشت محوطه جریمه صاحب یک کاشته شد. فرناندز که تازه به میدان آمده بود موفق شد با یک ضربه استادانه گل سوم را بزند و در نهایت شیاطین سرخ موفق شدند لیورپول را در خانه شکست دهند تا همچنان به روند شکست ناپذیزی خود در ۵ فصل گذشته ادامه دهند. یونایتد‌ها با این برد حالا در مصاف با لیورپول تحت هدایت کلوپ به ۵ برد و ۳ تساوی در ۸ بازی گذشته رسیدند.  
 
نتایج ضعیف لیورپول ادامه دارد: حذف مقابل شیاطین سرخ در جام حذفی

اسپانیا: بارسلونا در مسیر درست پیروزی
در هفته بیستم لالیگا، بارسلونا در بازی بیرون از خانه میهمان تیم الچه بود و موفق شد با گل‌های ریکی پوچ و فرانکی دی یانگ با نتیجه ۲ - ۰ از سد حریف خود گذشته و سه امتیاز بیرون از خانه را دشت کند. بارسلونا که هفته گذشته در جام حذفی پیروز شده بود، برای نزدیک کردن فاصله خود با صدرجدول نیاز مبرم به این سه امتیاز داشت که موفق شد به این مهم برسد. نکته مهم در نتیجه بارسلونا این است که آبی اناری‌های شهر کاتالان که با این برد به ۵ برد متوالی خود در بازی‌های بیرون از خانه دست پیدا کردند که از سال ۲۰۱۵ این رکورد بی سابقه بوده است.  
 
نتایج ضعیف لیورپول ادامه دارد: حذف مقابل شیاطین سرخ در جام حذفی

آلمان: اختلاف ۷ امتیازی در صدر برای همان همیشگی
در بوندس لیگا، بایرن مونیخ در یک بازی بیرون از خانه، میهمان شالکه تیم بحران زده این سال‌های فوتبال آلمان بود. بایرن مطابق انتظار موفق شد در یک بازی یک طرفه با درخشش توماس مولر با نتیجه ۴ -۰ از سد حریف خود بگذرد و با استفاده از لغزش دورتموند و لایپزیگ اختلاف در صدر را به ۷ امتیاز برساند. جاشوا کیمیش در نیمه اول مرد اول میدان بود و موفق شد با دو پاس گل برای مولر و لواندوفسکی باوارایی‌ها را به دو گل برساند. در نیمه دوم بایرن توسط مولر و داوید آلابا موفق شد دو گل دیگر بزند و سه امتیاز حساس را کسب کند.  
 
نتایج ضعیف لیورپول ادامه دارد: حذف مقابل شیاطین سرخ در جام حذفی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی