تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دربی تمیز هم چاره‌ساز نبود؛ طوفان حواشی در استقلال و پرسپولیس!

انگار دربی ۹۴ در واقع بهانه‌ای بود که برای مدتی بر مشکلات و مسائل دو باشگاه سرپوش گذاشته شود.

کد خبر: ۷۹۸۷۰
۱۸:۴۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۹

دربی تمیز هم چاره‌ساز نبود؛ طوفان حواشی در استقلال و پرسپولیس!

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بعد از آن که دربی پایتخت با نتیجه مساوی ۲ ـ۲ به پایان رسید انتظار می‌رفت که با این نتیجه پرگل و مسابقه‌ای که بسیار پاستوریزه و بدون جنجال‌های همیشگی به پایان رسیده، هر دو طرف ماجرا راضی بوده و دنبال کار‌های بعدی و مسابقه هفته آینده خود بروند. به هر حال همه چیز در این بازی به شکل رضایت‌بخشی تمام شد و برداشت عمومی هواداران دو تیم این بود که مدتی از حاشیه‌های معمول دور خواهند بود. اما انگار دربی ۹۴ در واقع بهانه‌ای بود که برای مدتی بر مشکلات و مسائل دو باشگاه سرپوش گذاشته شود.

بعد از پایان مسابقه و در گفت‌و‌گوی گزارشگر تلویزیون در وسط زمین، اولین جرقه‌های نارضایتی و اعتراض را یحیی گل‌محمدی زد و آتش حاشیه‌ها را روشن کرد. او بعد از آنکه به طور تلویحی از دست‌های پشت‌پرده برای به هم زدن آرامش پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت، به اصرار مجری به اصل ماجرا اشاره کرد و مستقیما از رسول‌پناه به عنوان کسی که عامل گرفتاری‌های پرسپولیس بوده و چند بازیکن مهم و اساسی تیم را نتوانسته حفظ کند، مورد خطاب قرار داد و بعد هم به وزارت ورزش اولتیماتوم نرمی داد که هر چه زودتر رسول‌پناه را از هیات مدیره بیرون برانند.

ساعتی بعد از این اظهارات و مراسم شامی که محمود فکری با لیدر‌های استقلال برگزار کرده بود، اما از اردوگاه آبی‌ها خبر عجیبی به گوش رسید. هرویه میلیچ به همراه خانواده بامداد امروز ایران را ترک کرد و خواستار فسخ قرارداد خود با استقلال شد تا به نوعی پاسخ کم‌محلی‌های محمود فکری را داده باشد و تکلیف خود را با باشگاه روشن کند. میلیچ که فصل گذشته و در دوران استراماچونی و مجیدی بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشته بود، در این فصل هم دچار مصدومیت شد و هم اینکه ظاهرا از سوی کادر فنی چندان تحویل گرفته نشد تا بالاخره به سیم اخر بزند و تهران را ترک کند، چیزی شبیه رفتاری که استراماچونی یک روز سرد پاییزی با استقلال کرد!

به این ترتیب امروز دوباره استقلال و پرسپولیس که چند روزی را در آرامش سپری کرده بودند مجددا در دام اتفاقات ناگوار و حواشی خردکننده افتادند. امروز گفته شد که یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس حضور نداشته و با اینکه غیبت سرمربی در فردای یک بازی مهم عادی به نظر می‌آید، اما همه رسانه‌ها این اتفاق را در ادامه ماجرا‌های دیشب قلمداد کردند.

از آن طرف در استقلال نیز محمود فکری نسبت به هیات مدیره باشگاه اعتراض کرد و گفت که وعده مدیریت برای پرداخت بخش دیگری از قرارداد بازیکنان پوچ از آب درآمده و از این رو تمرکز تیم به هم خورده است. تیمی که تمرکز ندارد هم طبیعتا اشتباه زیاد می‌کند! از آن سو ماجرای بی‌توجهی به بازیکنان خارجی در مورد شیخ دیاباته نیز مسئله‌ساز شد و مهاجم بلندقامت و خوش‌اخلاق آبی‌ها نیز اعلام کرد که اگر مطالباتش را نپردازند او هم یک روز صبح زود، ایران را ترک خواهد کرد!

گرفتاری استقلال، اما تنها به این دو سه مورد محدود نشد و تیمی که فاصله کمی با صدر جدول دارد ظاهرا در بخش مدیریت نیز مشکلات بزرگی دارد. شنیده شده که یکی از هواداران متمول باشگاه که در یکی دو سال اخیر مبالغی را برای جذب بازیکنان پرداخت کرده از اینکه بر خلاف وعده‌های قبلی، او را در ترکیب هیات مدیره استقلال قرار نداده‌اند شاکی است و حالا ترتیبی داده که چک‌هایش که عموما مربوط به قرارداد بازیکنان است نقد نشود!

اینطور که پیداست آرامش به این دو تیم نیامده و حتی بعد از یک بازی خوب و راضی‌کننده در دربی هم قرار نیست حاشیه‌ها زیر پوست دو تیم بمانند.

  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی