تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تابلوی بورس: ریزش ۲۰ هزار واحدی و ورود شاخص کل به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار

کد خبر: ۷۹۵۷۸
۱۰:۵۶ - ۲۰ دی ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ریزش ۲۰ هزار واحدی و ورود شاخص کل به کانال یک و ۲۰۰ هزار

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل امروز و تا لحظه تنظیم این خبر با ۲۰ هزار واحد ریزش کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار را از دست داد و به عدد یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز ۱۶۴ واحد افت به عدد ۴۶۰ هزار و ۴۰۵ واحد رسید. فارس، فولاد، فملی، شستا، کچاد، وبملت و کگل بیشترین تاثیر منفی را شاخص کل داشتند. نماد‌های شستا، برکت، خودرو، شپنا، خساپا، وتجارت و فملی از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


شاخص کل فرابورس نیز با ۷۷ واحد ریزش به عدد ۱۸ هزار و ۹۹۸ واحد کاهش پیدا کرد و کانال ۱۹ هزار را از دست داد. نماد‌های بپاس، کگهر، میدکو، ارفع و هرمز بیشترین اثر منفی و نماد‌ها غصینو و دماوند بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. پر تراکنش‌ترین نماد‌های فرابورس نیز به ترتیب عبارت بود از: وسپهر، چخزر، پیزد، بگیلان، زملارد، شگویا و رافزا.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی