تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سینما‌های حوزه هنری باز شدند/ تهران و مازندران همچنان تعطیل

​سینما‌های حوزه هنری در ۱۹ استان کشور بازگشایی شدند و هم اکنون در دسترس مخاطبان قرار دارند.

کد خبر: ۷۹۲۵۶
۱۱:۵۹ - ۱۵ دی ۱۳۹۹

سینما‌های حوزه هنری باز شدند / تهران و مازندران همچنان تعطیل

 

دیدارنیوز ـ با توجه به تغییر وضعیت بسیاری از شهر‌ها از نارنجی به زرد طی روز‌های اخیر، هم اکنون سینما‌های حوزه هنری در کلیه شهر‌های کشور به جز استان مازندران و تهران فعال و مشغول به کار شدند.
 

وضعیت دو استان مازندران و تهران در حال حاضر ناپایدار است و به دلیل حضور سینما‌ها در گروه شغلی سه، پس از تغییر وضعیت به زرد اجازه فعالیت خواهند یافت.

برنامه اکران این سینما‌ها مطابق با فیلم‌های در حال نمایش گذشته، برقرار است و به زودی با تصویب شورای صنفی نمایش، اکران فیلم‌های جدید آغاز خواهد شد.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی