تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

تیپ عجیب نیمار در جشن سال نوی میلادی( تصاویر)

نیمار آغاز سال جدید را در کنار خانواده و دوستان خود جشن گرفت.

کد خبر: ۷۹۱۱۵
۱۳:۰۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ نیمار برای تعطیلات سال نوی میلادی به برزیل برگشته است. حواشی زیادی پیرامون جشن ۵۰۰ نفری نیمار در ویلای مجلل او به مناسبت آغاز سال ۲۰۲۱ منتشر شد. ستاره برزیلی در واکنش به این حواشی، توضیح داد که تعداد افراد حاضر در این جشن، ۵۰۰ نفر نیست و فقط خانواده و دوستان نزدیک او دعوت شده اند. ضمنا از همه تست کرونا گرفته شده است.
 

نیمار همچنین با انتشار تصاویری از خود در اینستاگرام، آغاز سال ۲۰۲۱ را تبریک گفت: سال نو مبارک؛ امیدوارم سال ۲۰۲۱، برکت را به زندگی ما بیاورد. بابت همه چیز از خانواده، دوستان و هواداران خود ممنونم.
 
(عکس) تیپ عجیب نیمار در جشن سال نوی میلادی
 
(عکس) تیپ عجیب نیمار در جشن سال نوی میلادی
 
(عکس) تیپ عجیب نیمار در جشن سال نوی میلادی
 
منبع: فرارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی