تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا عنوان کرد: ممنوعیت ورود پلاک‌های بومی شهر‌های قرمز ونارنجی به شهر‌های زرد/اجرای سراسری منع تردد شبانه درکشور

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: همچنان ورود خودرو‌های پلاک بومی شهر‌های قرمز و نارنجی به شهر‌های زرد ممنوع است.

کد خبر: ۷۸۹۷۲
۰۹:۲۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ حسین قاسمی در تشریح محدودیت‌های اعمال شده در شهر‌های نارنجی و قرمز به ویژه منع تردد‌ها گفت: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک بومی شهر‌های نارنجی و قرمز به شهر‌های زرد همچنان ممنوع است. ورود خودرو‌های با پلاک بومی از شهر‌های زرد نیز به شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: در جلسه روز شنبه ۶ دیماه سال جاری ستاد ملی مدیریت کرونا مصوب شد منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهر‌های زرد هم اعمال شود در حالی که پیش‌تر تنها در شهر‌های نارنجی و قرمز اعمال می‌شد، لذا فارغ از وضعیت سه گانه زرد و نارنجی و قرمز منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در همه جا اجرا خواهد شد.
 
تیتر امروز:
 

علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز روز شنبه ۶ دی ماه سال جاری اعلام کرده بود که در حال حاضر شهر با وضعیت قرمز کرونا نداریم و ۳۳۰ شهر زرد و ۱۰۸ شهر نارنجی هستند که امیدواریم این شهر‌های نارنجی نیز به مرور به سمت وضعیت زرد حرکت کنند و میزان ابتلا و بستری در شهر‌های مختلف کمتر شود.

وی افزود: این دستاورد نتیجه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همه دستگاه‌های اجرایی و مردم و بازاریان و اصناف و بسیج و نیرو‌های انتظامی و اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی