تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

برادر محسن رضایی: از لندن او را تخریب می کنند چون می دانند می تواند رئیس جمهور شود

رییس سابق کمیسیون بهداشت مجلس در واکنش به گمانه زنی ها در خصوص کاندیداتوری محسن رضایی در انتخابات میان دوره ای مجلس از حوزه انتخابیه تهران، تاکید کرد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضرورتی برای رفتن به مجلس شورای اسلامی احساس نمی کند.

کد خبر: ۷۸۹۴۵
۱۳:۳۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
برادر محسن رضایی: از لندن او را تخریب می کنند چون می دانند می تواند رئیس جمهور شود
 
دیدارنیوز - امیدوار رضایی در پاسخ به سوالی پیرامون شایعه برخی سایتهای خبری مبنی بر کاندیداتوری رضایی در انتخابات میان دوره ای مجلس از حوزه انتخابیه تهران، تاکید کرد: این شایعه را صد درصد تکذیب می کنم. محسن رضایی در حال گرفتن نظرات و پیشنهادات کارشناسان، صاحبنظران و نخبگان کشور درخصوص سیاستهای کلی برنامه هفتم است که پس از تصویب مجمع تشخیص و مقام معظم رهبری، مبنای اداره کشور در دولت آینده و مجلس خواهد بود و اساساً ایشان ضرورتی برای ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی نمی بیند.
 

موج تخریبی از لندن علیه محسن رضایی رضایی شروع شده است
امیدوار رضایی در پاسخ به تخریب های اخیر علیه محسن رضایی گفت: موج تخریبی که از لندن علیه رضایی شروع شده، بیانگر آن است که آنها مطمئن شده اند اگر ایشان نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود، چون متخصص اقتصاد است و به مسائل امنیتی و دفاعی نیز مسلط است، با استقبال مردم مواجه می گردد و سکان دولت را به دست می گیرد و اروپا و امریکا را وادار می کند که به تعهدات خود عمل کنند، لذا فتنه ها و برنامه های بیگانگان را خنثی و آنها را به رفتار مودبانه در مقابل ملت بزرگ ایران وادار خواهد کرد. محسن رضایی اقتصاد ملی ایران را تقویت و تحریمها را خنثی می کند و در چنین شرایطی بدخواهانِ ملت ایران دستخالی و سرافکنده خواهند شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی