تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

گزارش تصویری: آغاز مرمت و احیای خانه‌ی کلکته‌چی تبریز

خانه‌ی کلکته‌چی تبریز متشکل از سه خانه در محله‌ی راسته کوچه‌ تبریز، بن‌بست کلکته‌چی واقع شده که قدمت آن به اواخر دوران قاجار و اوایل دوره پهلوی بازمی‌گردد، خاندان کلکته‌چی به کار تجارت چای، ریسندگی و بافندگی مشغول بودند و کارهای خیر بسیاری انجام داده‌اند که کمک به احداث مسجد کلکته‌چی، کتابخانه مسجد جامع تبریز و ایجاد کارخانه‌ی بافندگی واقع در کوی فیروز کنونی تبریز، از جمله‌ امور خیریه‌ی این خاندان هستند؛ خانه‌ی کلکته‌چی توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز خریداری و طرح مرمتی آن آغاز شده است.

کد خبر: ۷۸۴۷۰
۱۰:۳۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۹
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
امروز هم یک خانه تاریخی در اهراب تبریز که شما نمی توانید مثلش را پیدا هیچ حدس بزنید با نمای کامپوزیتی کاملا پوشانده شد ای مسئولان میراث فرهنگی کجایید بگریید پیدا کنید احیا اش کنید تبریز قدیم هیچ شاید یک سال بعد چیزی نماند از تبریز آثار شايد تروریسم فرض کند که شهری تازه ساخت آمده
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی