تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

آغاز محاکمه علنی حمید باقری درمنی متهم اصلی فساد اقتصادی

پنجمین جلسه محاکمه حمید باقری درمنی متهم ردیف اول پرونده فساد اقتصادی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

کد خبر: ۷۸۳۹
۱۲:۰۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - قاضی صلواتی در آغاز پنجمین جلسه محاکمه متهمان پرونده فساد اقتصادی که حمید باقری درمنی متهم ردیف اول آن است اظهار کرد: با توجه به اینکه در این  پرونده اجازه‌ای از رئیس قوه قضائیه اخذ نشده و تشکیل پرونده مربوط به قبل از فرمان رهبر معظم انقلاب است، رسانه‌ها از انتشار تصاویر متهمان خودداری کنند.
 
رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ادامه داد: در ۴ جلسه قبلی کیفرخواست ۳۵۲ صفحه‌ای پرونده توسط نمایندگان دادسرا قرائت شد.رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ادامه داد: در ۴ جلسه قبلی کیفرخواست ۳۵۲ صفحه‌ای پرونده توسط نمایندگان دادسرا قرائت شد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دادسرا ۴ سال به طول انجامیده افزود: پرونده مذکور ۱۵۵ جلد، ۳۲۵ صفحه کیفرخواست و ۳۳ متهم دارد که ۵ نفر از متهمان فراری هستند.

قاضی صلواتی گفت: ۴ نفر از متهمان این پرونده کارشناسان رسمی دادگستری، ۲ نفر سردفتر اسناد رسمی و دو نفر نیز کارمند بانک ملی هستند.

رئیس دادگاه در ادامه اتهام حمید باقری درمنی متهم ردیف اول این پرونده را قرائت کرد و گفت: افساد فی‌الارض از طریق کلاهبرداری با ایجاد شبکه چند نفری و با وصل سردستگی از شرکت پالایش نفت جی، به میزان ۳۲۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۳۴۶ کیلوگرم قیر، مشارکت کلاهبرداری از شرکت بیمه ایران، مشارکت در کلاهبرداری از بانک ملی با وصل سردستگی به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، مشارکت در کلاهبرداری از بانک گردشگری با وصل سرکردگی و سردستگی به مبلغ ۹ میلیارد تومان، مشارکت در شروع کلاهبرداری از بانک گردشگری، مشارکت در کلاهبرداری از شرکت سامان مجد به مبلغ ۵۷ میلیارد و ۲۷۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، مشارکت در کلاهبرداری از صرافی اقتصاد ملی به مبلغ ۷۰ میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۸۰۰ تومان و پرداخت رشوه به مبلغ ۱۵ هزار دلار و ۱۰ میلیون تومان، اتهامات متهم ردیف اول پرونده است.

به گزارش تسنیم، بعد از قرائت اتهامات از سوی رئیس دادگاه، وکیل شرکت پالایش نفت جی برای ارائه شکایت خود از متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
رحمان محمدی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
از قوه محترم قضائیه بخاطر محاکمه علنی برخی از متهمان سیاسی و تعدادی از مفسدان اقتصادی کمال تشکر را داشته و تقاضا داریم برابر قوانین مصوب کشور و با رعایت اصل بی طرفی و بدون اعمال هیچ گونه تبعیض، محاکمه همۀ متهمان از جمله حسین فریدون، مهدی جهانگیری و متهمان 13271 هزار میلیارد تومانی بانک تجارت کرمان را نیز بصورت علنی برگزار و اثبات نماید که دادگاههای علنی را بدون هیچ گونه سیاسی کاری و گرایشات حزبی برگزار و بعد از 40 سال حقیقتاً جهت تحقق عدالت تصمیم به اجرای اصل 165 قانون اساسی گرفته و فریب افکار عمومی نیز در بین نبوده و نیست.
رحمان محمدی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
0
5 سال از کشف بزرگترین فساد بانکی کشور می گذرد فسادی که مفسدان با صدور670 فقره چک بلامحل مبلغ 12700 میلیارد تومان پول نقد و ضمانت های بدون پشتوانه بانکی به مبلغ 571 میلیارد تومان از شعبه تختی بانک تجارت کرمان و مبالغ زیادی از شهرداری کرمان اختلاس و پس از کشف این دو فساد مدیران متخلف بانک مرکزی بیش از 9 هزار میلیارد بدون هیچ گونه سود از بیت المال بی صاحب مسلمین را به این گروه مفسد پرداخت و مفسدان با آن پولهای کثیف دهها شرکت تودرتو و یک بانک قرض الحسنه تأسیس و صدها برابر سود کرده و پول بانک تجارت را بطور قسطی پرداخت و مجدداً دهها تخلف مالی دیگر را مرتکب و به یکی از بزرگترین غول های اقتصادی کشور تبدیل شدند آن وقت قوه قضائیه بارها به دروغ وعده برخورد با مفسدان را داده و هر از گاهی اعلام می نماید برای بخشی از این فساد کیفرخواست صادر کردند ولی تاکنون خبری از مجازات نیست
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی