تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

تشکیلات جدید اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰

یک عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: با ایجاد جبهه جدید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی سیاست گذاری از بین می رود.

کد خبر: ۷۸۲۹۳
۰۹:۱۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹
تشکیلات جدید اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰
 
دیدارنیوز - جواد امام درباره ایجاد تشکیلات جدید اصلاح طلبان اظهار کرد: این تشکیلات شاید در ظاهر شبیه شورای عالی سیاست گذاری باشد، اما در مقطعی که شورای عالی فعالیت می کرد، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هم وجود داشت اما احزاب اصلاح طلب
تصمیم گرفتند تشکیلات جدیدی را جایگزین شورای هماهنگی و شورای عالی کنند و پس از تشکیل جبهه جدید، دیگر نه شورای هماهنگی خواهیم داشت نه شورای عالی سیاست گذاری . در واقع با ایجاد جبهه جدید دو تشکیلات قبلی از بین می رود.

وی در ادامه افزود: اصلاح طلبان به این نتیجه رسبیدند برای ایجاد اجماع بین خود یک جبهه جدیدی داشته باشیم که ترکیبی باشد از احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و اشخاص اصلاح طلب حقیقی که وجهه سیاسی وتاثیر گذاری اجتماعی داشته باشد و قرار نیست اشخاص حقیقی احزاب را تحت الشعاع قرار دهند.رویکرد اصلاح طلبان استفاده از همه ظرفیت این جریان است و اشخاص و احزاب تکمیل کننده یکدیگر هستند و قرار نیست یکی بر دیگری برتری داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره ی مدت زمان فعالیت جبهه جدید اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: فعلا فقط تصمیم گرفته شده است که این جبهه تشکیل شود و درباره ی ادامه فعالیت آن بعدا تصمیم گیری می شود. این جبهه هم مسائل اصلاح طلبان و احزاب را دنبال می کند و هم مساله انتخابات پیش رو را.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی