تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
گزارش تصویری دیدار از آخرین اخبار کرونا

در تعقیب ویروس تاجدار _ قسمت ۳

ویروس کرونا مدت‌هاست که روی زندگی همه ما سایه انداخته و روزگار همه جهان را تیره و تار کرده است. نسرین نیکنام در سلسله گزارش‌های تصویری در دیدار آخرین خبرهای مرتبط با ویروس کرونا را مرور می‌کند.

کد خبر: ۷۸۲۷۳
۰۷:۳۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹

دیدارنیوزـ نسرین نیکنام: اینطور که به نظر می‌رسد کرونا همچنان روی زندگی مردم سایه انداخته و خیال رفتن ندارد، از این رو همه مسئولان داخلی و خارجی توان خود را روی تولید واکسن کووید ۱۹ گذاشته اند، البته در برخی از کشور‌ها این واکسن تست شده و حالا قرار است در ماه‌های آینده واکسن کرونا روی ایرانی‌های داوطلب آزمایش شود، اما کسی در مورد ایرانی یا خارجی بودن واکسن مورد نظر چیز چندانی نمی‌داند. آخرین اخبار مربوط به واکسن و سایر مسائل مربوط به ویروس کرونا را در سومین قسمت گزارش‌های در تعقیب ویروس تاجدار ببینید.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی