تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

اعمال محدودیت‌های کرونایی سختگیرانه در سراسر اروپا

کشور‌های مختلف اروپایی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، محدودیت‌های سختگیرانه‌ای اعمال کرده‌اند.

کد خبر: ۷۸۰۴۶
۱۶:۳۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

اعمال محدودیت‌های کرونایی سختگیرانه در سراسر اروپا

 

دیدارنیوز ـ شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گزارش داد بیشتر کشور‌ها در سراسر اروپا با هدف کند کردن روند انتقال و گسترش ویروس کرونا، اکنون در تعطیلی‌های جدید کرونایی شامل محدودیت‌های رفت و آمد در شب یا دیگر محددیت‌ها به سر می‌برند.

مدیر موسسه ملی سلامت در آلمان در این خصوص اعلام کرد: این بحران همانند آغاز دوران خود همچنان جدی است. مقامات آلمانی همچنین خواستار اقدام سریع اتحادیه اروپا در زمینه تأیید واکسن کرونا هستند.

«فرد پلایتگن» خبرنگار سی‌ان‌ان مستقر در برلین، گفت: کشور‌های اروپایی در حال تحت فشار قرار دادن آژانس دارویی اتحادیه اروپا هستند تا واکسن تولید شرکت فایزر و بیون تک را تأیید کند، زیرا ویروس کرونا با سرعت بیشتری در حال گسترش یافتن است.

به نظر می‌رسد اتحادیه اروپا هم‌اکنون در حال تحت فشار قرار دادن کمیسیون اروپاست و دیروز (سه‌شنبه) اعلام کرد تأیید این واکسن امری کلیدی محسوب می‌شود که قرار است بررسی آن در روز ۲۱ دسامبر انجام شود. هر چند در ابتدا آژانس دارویی اتحادیه اروپا زمان تأیید این واکسن را روز ۲۹ دسامبر اعلام کرده بود.

این در حالی است که دولت آلمان با مشکلات داخلی مواجه شده است، زیرا واکسن فایزر و بیون تک در این کشور تولید شده است، اما در دسترس مردم در این کشور قرار ندارد، علت این امر به عضویت آلمان در اتحادیه باز می‌گردد و برلین برای استفاده از آن باید منتظر تأیید شدن این واکسن از سوی اتحادیه اروپا باقی بماند.

وزیر بهداشت آلمان در سخنانی اعلام کرد: آلمان تصمیم گرفته است نهاد دارویی اروپا این واکسن را تأیید کند و این بدان معناست که این واکسن به طور کامل تأییدیه دریافت خواهد کرد و این روند شامل تأییدیه اضطراری برای استفاده از این واکسن نمی‌شود همانند اتفاقی که برای مثال در آمریکا و انگلیس روی داده است.

وزیر بهداشت آلمان روز سه شنبه اعلام کرد بر این باور است امکان تأیید شدن این واکسن در اتحادیه اروپا در روز ۲۳ دسامبر وجود دارد و سپس روند واکسیناسیون بلافاصله آغاز خواهد شد.

آلمان در حال حاضر با موج جدیدی از افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و همچنین افزایش موارد مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا مواجه است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی