تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وزیر دادگستری آمریکا استعفا کرد

«ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی با حضور در کاخ سفید استعفانامه‌اش را به دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور تقدیم کرد. بار پیش‌تر گفته بود که شواهدی درباره ادعاهای تیم ترامپ مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشاهده نکرده است. ترامپ اعلام کرد که «جف روزن» معاون وزارت دادگستری بعنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب می‌شود.

کد خبر: ۷۷۹۰۱
۰۸:۵۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹
وزیر دادگستری آمریکا استعفا کرد
 
دیدارنیوز - به نقل از آسوشیتدپرس، ترامپ در توئیتی نوشت: بر اساس این نامه، بار پیش از کریسمس دولت را ترک می‌کند تا تعطیلات را با خانواده‌اش سپری کند.

بار پیش‌تر گفته بود که شواهدی درباره ادعاهای تیم ترامپ مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشاهده نکرده است.

این اظهارات موجب خشم ترامپ شده بود. ترامپ همچنین از اینکه وزارت دادگستری پیش از انتخابات از اعلام تحقیقات در مورد فعالیت‌های مالی «هانتر بایدن» پسر جو بایدن رئیس جمهوری منتخب خودداری کرده بود، خشمگین بود.

ترامپ اعلام کرد که «جف روزن» معاون وزارت دادگستری بعنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب می‌شود.

در حالی که ترامپ مدعی تقلب در انتخابات شده است، مجمع گزینش‌گران موسوم به الکترال کالج دوشنبه شب پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد.

پیش‌تر ترامپ گفته بود که اگر پیروزی بایدن تایید شود قدرت را به وی منتقل خواهد کرد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی