تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
لیگ‌های معتبر اروپایی

تاتنهام لیورپول چسبیده به هم، میلان ردای قهرمانی را دوخت

در فوتبال جزیره تاتنهام با پیروزی در دربی لندن و لیورپول با برد برابر گرگ‌ها به تاتنهام چسبید. میلان هم با پیروزی خارج خانه حالا ردای قهرمانی را می‌دوزد.

کد خبر: ۷۷۳۰۸
۲۳:۰۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹

آقای خاص توپ توپچی‌ها ربود، تاتنهام 2 - 0 آرسنال

 

دیدارنیوز - بابک مجیدی: امشب چند دیدار از لیگ‌های معتبر اروپایی برگزار شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

 

مورینیو استاد بردن تیم‌های لندنی

در هفته یازدهم لیگ برتر انگلستان دربی شمال لندن برگزار شد. تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود تاتنهام هاتسپر میزبان آرسنال بود و در نهایت با یک بازی حساب شده بر شاگردان میکل آرتتا پیروز شد.  

تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو در همان نیمه اول نسخه قرمز پوشان آرسنال را پیچید تا آقای خاص نشان دهد استاد دربی است. گل اول روی پاس گل هری کین و گل هونگ میون سون به ثمر رسید و گل دوم این بار عکس سازنده و زننده گل اتفاق افتاد. این بار ستاره کره‌ای تاتنهام برای هری کین کاشت و کاپیتان گل دوم را به ثمر رساند.  

در نیمه دوم هم آرسنال نتوانست روی  دروازه تاتنهام کاری پیش ببرد و در نهایت با همان ۲ گل بازی را واگذار کرد. تاتنهام با این برد با ۲۴ امتیاز به صدر جدول رفت و آرسنال هم با این باخت در همان ۱۳ امتیاز باقی و در رتبه نازل ۱۵ جای گرفت.  

 

آقای خاص توپ توپچی‌ها ربود، تاتنهام 2 - 0 آرسنال

 

لیورپول به تاتنهام چسبید
در ادامه لیگ برتر انگلستان، لیورپول در حضور ۲ هزار هوادار دو آتیشه خود در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم ولورهمپتون بود و موفق شد با درخشش مو صلاح توانست از سد گرگ‌ها عبور کند تا بار دیگر در کنار تاتنهام در صدرجدول جا بگیرد. این بازی که به دلیل حمایت لیگ برترانگلستان از رنگین‌کمانی‌ها پخش از صداوسیما پخش نشد، لیورپول ابتدا روی اشتباه مدافع کاپیتان ولورهمپتون موفق شد توسط محمد صلاح به گل برسد. در نیمه دوم لیورپول حملات خود را ادامه داد و توانست سه بار دیگر دروازه رای پاتریشیو را باز کند. گل دوم توسط جیمی واینالدوم به ثمر رسید، گل سوم توسط جوئل ماتیپ و گل چهارم نیز نلسون سمدو مدافع راست پیشین بارسلونا و فعلی ولورهمپتون به اشتباه به سمت دروازه خودی به ثمر رسید. لیورپول در نهایت موفق شد با این برد ۲۴ امتیازی شده و درست به تیم تاتنهام در صدر جدول بچسبد.
 
تاتنهام ۲ - آرسنال صفر؛ آقای خاص استاد دربی لندن
 
میلان ردای قهرمانی را می‌دوزد
در سری آ ایتالیا آث میلان در دیداری سرنوشت ساز میهمان سامپدرویا شد و موفق شد با برتری در این دیدار اختلاف ۵ امتیازی خود را حفظ کند و با اقتدار در صدر جدول جا خوش کند. میلان بازی را در اختیار داشت و بازی را به نحوی کنترل کرده بود و در نهایت موفق شد در پایان نیمه اول، توسط فرانکی کسیه گل اول بازی را به ثمر برساند. میلان در نیمه دوم بازی را بهتر کنترل کرد و سرعت بیشتری به بازی می‌داد، اما در زدن گل ناکام بود، ولی در نهایت موفق شد با یک بازی تاکتیکی روی گل سامو کاستیخو در ۱۵ دقیقه پایانی بازی برتری خود را دو برابر کند. میلان که از پیروزی خیالش راحت بود بازی را اداره می‌کرد، اما در یک غافلگیری از روی نقطه کرنر توسط آلبین اکدال یکی از گل‌ها جواب داده شد، اما برای سامپدوریا کافی نبود و در نهایت میلان سه امتیاز خود را دشت کرد. روسونری‌ها با این پیروزی ۲۶ امتیازی شده و ۵ امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول یعنی اینتر را حفظ کردند.
 
تاتنهام ۲ - آرسنال صفر؛ آقای خاص استاد دربی لندن
 
سایر نتایج لیگ‌های اروپایی: 

انگلستان:
کریستال پالاس ۵ - ۱ وست برومویچ
لسترسیتی ۲ - ۱ شفیلدیونایتد

اسپانیا:
گرانادا ۳ - ۳ هوئسکا
اوساسونا ۰ - ۲ رئال بتیس
ویارئال ۰ - ۰ الچه
دپورتیو آلاوز ۰ - ۰ رئال سوسیه‌داد

آلمان:
اشتوتگارت ۲ - ۱ وردربرمن
شالکه ۰ - ۳ بایرلورکوزن

ایتالیا:
هلاس ورونا ۱- ۱ کالیاری
پارما ۰ - ۰ بنونتو
رم ۰ - ۰ ساسولو
کروتونه ۰ - ۴ ناپولی
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی