تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

ساعات کار ادارات تهران از پنجشنبه به روال گذشته برمی‌گردد

با ابلاغیه صادره از سوی استاندار تهران، ساعات کار ادارات و دستگاه‌های استان تهران از اول ‌شهریورماه به روال سابق برمی‌گردد.

کد خبر: ۷۶۷۸
۱۱:۳۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
ساعات کار ادارات تهران از پنجشنبه به روال گذشته برمی‌گرددیدارنیوز - استانداری تهران با صدور ابلاغیه‌ای اعلام کرد:  ساعات کار از روز پنج‌شنبه اول شهریور ۱۳۹۷ به همان روال قبل «۸صبح تا ۱۶:۳۰» بازمی‌گردد.

براساس این گزارش، رعایت مدیریت مصرف بهینه انرژی بویژه تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی برای حداقل مصرف همچنان مورد تأکید  استانداری تهران است و حسن انجام امور برعهده بالاترین مقام دستگاه بوده و کنترل و نظارت از طریق مراجع ذی‌ربط صورت خواهد پذیرفت.

با بخشنامه استانداری تهران، ساعت کار ادارات مستقر در استان تهران به استثناء مراکز خدمات‌ رسان از اواسط تیر ماه برای صرفه جویی و مدیریت مصرف برق از ساعت ۶ تا ۱۴ شده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی