تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
لیگ قهرمانان اروپا شب چهارم:

تمرین گلزنی بارسا بدون مسی!

در شب اول از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا بدون حضور لیونل مسی، دی یانگ، پیکه با عبور از سد دیناموکیف اوکراین به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرد، در ادامه هم منچستریونایتد، پاری سن ژرمن، لاتزیو، دورتموند، چلسی و سویا برابر رقبای خود پیروز شدند و راه صعود خود را تا حدودی هموار کردند.

کد خبر: ۷۶۴۶۸
۰۱:۵۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹
از برد بارسلونا بدون مسی تا برد همه‌ بزرگان
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: مرحله برگشت دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا پیگیری شد که به مرور بازی‌های انجام شده می‌پردازیم:

گروه  E: چلسی و سویا صعود کردند
در گروهی که چلسی و سویا در آن حضور داشتند موفق شدند با نتیجه مشابه رقبای خود را شکست دهند و بلیط صعود به مرحله بعدی را رزرو کنند. ابتدا چلسی موفق شد از رن پیش بیفتد، ولی رن توانست در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر برساند، اما تیم چلسی پا پس نکشید و ژیرو در آخرین دقیقه بازی گل دوم را در حالی که روی خط به دست مدافع حریف برخورد کرده بود کار را به نفع تیمش تمام کند. سویا هم موفق شد در هوای سرد روسیه در آخرین دقیقه بازی با گل مونیر حدادی از سد کراسنودار بگذرد. سویا ابتدا در دقیقه ۴ بازی توسط راکیتیچ به گل رسید، اما واندرسون کار را به تساوی کشید که این گل در لحظات پایانی سودی برای تیم روسی نداشت. چلسی و سویا هر دو ۱۰ امتیازی شدند و کراسنودار به همراه رن در عدد ۱ متوقف ماندند.
 
از برد بارسلونا بدون مسی تا برد همه‌ بزرگان

گروه F: دورتموند و لاتزیو بردند زنبور‌ها در آستانه صعود
در این گروه هم دو تیم دورتموند و لاتزیو موفق شدند بر زنیت و کلوب بروژ پیروز شوند و در آستانه صعود به دور حذفی قرار بگیرند. دورتموند با گل‌های نابغه نروژی خود یعنی ارلینگ بولات هالند و جویدن سانچو با سه گل از سد کلوب بروژ بلژیک گذشت و در آن سوی دیگر، لاتزیو با دبل چیرو ایموبیله و مارکو پارلو در حضور ۱۷ دقیقه‌ای سردار آزمون از سد زنیت روسیه عبور کرد تا زنیت کار سخت و دشواری برای صعود به مرحله بعد داشته باشد. دورتموند ۹ امتیاز، لاتزیو ۸ و کلوب بروژ ۴ و زنیت ۱ امتیاز کسب کرده‌اند.
 
از برد بارسلونا بدون مسی تا برد همه‌ بزرگان

گروه G: بارسلونا بدون حضور مسی صعود کرد یوونتتوس هم برد
در این گروه و در  شب نخست از دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در حالی کومان به تیم اصلی خود استراحت داده بود و لیونل مسی، فرانک دی یانگ را به اوکراین نبرده بود، موفق شد با ترکیب جوان خود به راحتی از سد دیناموکیف اوکراین عبور کند. بارسلونا که در نیمه اول گلی به ثمر نرسانده بود، موتور گلزنی‌اش در نیمه دوم با گلزنی سرجینیو دست شروع شد. در ادامه مارتین برایت‌ویت دو بار و آنتوان گریژمان گل‌های دیگر شاگردان کومان را به ثمر رساندند. در دیگر دیدار این گروه هم یوونتوس موفق شد به سختی و در دقایق پایانی با گلزنی آلوارو موراتا به همراه پنالتی رونالدو از سد فرانتس واروش مجارستان بگذرد و پشت سر بارسلونا جای بگیرد. بارسلونا با بردن تمام بازی‌هایش صعود خود را قطعی کرد و یوونتوس هم با این برد ۹ امتیازی شده و در رده دوم جای گرفت.
 
از برد بارسلونا بدون مسی تا برد همه‌ بزرگان
 
 
گروه H: منچستر انتقام باخت از باشاک شهیر را گرفت، پاریس هم برد
در گروه پایانی نیز، منچستر یونایتد در خانه موفق شد به راحتی و با نتیجه ۴ -۱ از سد باشاک شهیر استانبول ترکیه عبور کند و با ۹ امتیاز در صدر جدول جا خوش کند. برنو فرناندز دوبار، مارکوس رشفورد گل سوم را از روی نقطه پنالتی و دنیل جیمز گل چهارم شاگردان اولگنار سولسشایر را به ثمر رساندند. در دیگر دیدار این گروه نیز، پاریس سنت ژرمن نایب قهرمان فصل گذشته به سختی و با تک گل نیمار از روی نقطه پنالتی از سد شاگردان یولیان ناگلزمان عبور کرد و تا حدودی به وضعیت بد خود در گروه سر سامان بخشید. در این گروه شیاطین سرخ با ۹ امتیاز در صدر جدول، پاریس سنت ژرمن و لایپزیگ با ۶ امتیاز در رده دوم تا سوم و استانبول باشاک شهیر هم با ۳ امتیاز در رده آخر قرار گرفته‌اند تا رقابت در این گروه تا روز پایانی ادامه داشته باشد.
 
از برد بارسلونا بدون مسی تا برد همه‌ بزرگان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی