تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
فوتبال باشگاهی اروپا:

لیورپول و میلان بردند؛ زلاتان بالاتر از مسی و رونالدو

لیورپول با لشگری از مصدومان موفق شد لستر را به پیروزی برسد، اینتر با کامبک به صدر جدول نزدیک شد. میلان هم با درخشش زلاتان به پیروزی با ارزش بیرون از خانه برابر ناپولی رسید.

کد خبر: ۷۶۲۸۵
۰۱:۱۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹
لیورپول و میلان در مسیر پیروزی اینتر کامبک زد
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی:  گرچه هنوز استادیوم های فوتبال خالی از تماشاگر هستند اما در مستطیل سبز، هیجان زیادی به چشم می‌آید. نگاهی به فوتبال اروپا خالی از لطف نیست.

اورتون از بحران خارج شد
اورتون بعد از سه باخت متوالی و دور شدن از صدر جدول لیگ برتر انگلستان سرانجام برابر فولام به پیروزی رسید و تا حدودی باخت‌های هفته‌های گذشته خود را جبران کرد. مرد اول این دیدار دومینیک کالورت لوین بود که موفق شد ۲ گل از سه گل شاگردان کارلتو آنچلوتی را به ثمر برساند. تک گل دیگر تافی‌ها را عبدلایه دوکوره به تور دروازه چسباند تا دو گل بابی رید و روبن لوفتوس چیک بی ثمر باشد. اورتون با این برد ۱۶ امتیازی شد و فولام هم هفتمین باخت خود را متحمل شد و در رده ۱۶ جدول انگلستان قرار گرفت.
 
لیورپول و میلان در مسیر پیروزی اینتر کامبک زد

لیورپول با لشگری از مصدومان هم خیال باخت ندارد
لیورپول قهرمان فصل گذشته امسال بدشانس‌ترین تیم از لحاظ داشتن ترکیب در لیگ جزیره است. شاگردان کلوپ که در هفته‌های گذشته انواع و اقسام مصدومیت‌ها را پیش چشم خود دیده‌اند در این دیدار بدون حضور نیمی از ترکیب اصلی خود به دیدار لسترسیتی رفت. لیورپول کاملا در خانه تیم برتر میدان بود و موفق شد ابتدا روی اشتباه مدافع لستر از روی نقطه کرنر به گل برسند و در ادامه در نیمه دوم روی سانتر زیبای اندی روبرتسون روی هد زیبای دیگو جوتا مهاجم گل دوم را به ثمر رساند و با خیال راحت ادامه بازی را پیگیری کند. در نیمه‌ی دوم تیر دروازه کسپر اشمایکل ناجی شاگردان برندن راجرز برای بیشتر باز نشدن دروازه بود. ابتدا جوتا با شلیک خود دروازه لستر را تهدید کرد، اما در ریباند تیر دروازه به کمک یاران اشمایکل آمد و خطر از بیخ گوش روباه‌ها گذشت. بازی کمی آرام شد و، اما لیورپول که سیری ناپذیر در امر گلزنی نشان می‌داد یک بار دیگر روی پاس واینالدوم به فیرمینو صاحب موقعیت شد ابتدا شوت فیرمینو به تیر خورد و برگشت بار دیگر به مقابل پای فیرمینو افتاد، اما این بار توپ به آرامی در حالی که بخش کاملی از روی خط عبور کرده بود، تبدیل به گل نشد و در ادامه بار دیگر با فرصت طلب فیرمینو و دستان اشمایکل به تیر خورد و خطر رفع شد. در این دقایق لیورپول اندکی عقب نشست، اما بازهم در امر گلزنی کاملا تشنه بود و در نهایت در دقیقه ۸۷ سرانجام روی سانتر میلنر بابی فیرمینو موفق شد گل سوم و تثبیت کننده را به سمت دروازه لستر بچسباند تا لیورپول با این برد به امتیاز ۲۰ رسید و تنها با تفاضل گل بدتر نسبت به تاتنهام در رده دوم قرار بگیرد.
 
لیورپول و میلان در مسیر پیروزی اینتر کامبک زد

ایتالیا: اینتر با کامبک به پیروزی رسید
در هفته‌ی هشتم سری آ ایتالیا، اینتر در یک بازی جذاب به دیدار تورینو رفت و با یک کامبک طوفانی باخت را با برد عوض کرد. تورینو ابتدا در انتهای نیمه اول توسط سیمونه زازا گل اول را به ثمر رساند و در ادامه در نیمه دوم کریستیان آنسالدی گل دوم را برای تورینو زد تا تورینو در آستانه کسب سه امتیاز قرار بگیرد، اما اینتر بلافاصله ابتدا توسط الکسیس سانچز گل اول را به ثمر رساند تا اینتر به بازی گردد سه دقیقه بعد روملو لوکاکو گل دوم را به ثمر رساند تا در ۵ دقیقه بازی ۲- ۰ باخته تبدیل به مساوی شود. اینتر که به برد نیاز داشت بار دیگر حملاتی را انجام داد و این بار دقیقه ۸۴ روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی گل پیروزی را برای شاگردان کونته به ثمر رساند و در ادامه در دقایق تلف شده لائوتارو مارتینز گل تثبیت کننده و پیروزی قاطع را به ثمر رساند تا آبی و سیاه پوشان اینتر با این برد قاطع به امتیاز ۱۵ برسند و تا حدودی خود را به صدر جدول نزدیک کنند.
 
لیورپول و میلان در مسیر پیروزی اینتر کامبک زد

در حساس‌ترین بازی هفته هم میلان تیم صدرنشین جدول، سری آ در استادیوم سن پائولو میهمان ناپولی بود. میلان که امسال در روند رو به رشد و در مسیر پیروزی قرار گرفته است، ابتدا موفق شد توسط زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه ۲۰ به گل اول برسد. تا میلان به گل برتری برسد در ادامه شاگردان پیولی در دفاع نشستند تا بتوانند با استفاده از ضد حملات به دروازه ناپولی حمله کنند. در نیمه‌ی دوم هم میلان موفق شد بار دیگر توسط زلاتان ایبراهیموویچ به گل دوم خودش و گل دوم تیم شهر میلان برسد تا به کسب سه امتیاز حساس بیرون از خانه نزدیک شوند. میلان که سرحال و آماده نشان داده بود با یک بازی منطقی اجازه قدرتنمایی به ناپولی را نداد، اما اشتباه بازیکنان میلان در خط دفاعی و فرصت طلبی دریس مرتنز مهاجم بلژیکی ناپولی یکی از گل‌های زلاتان را پاسخ داد. ناپولی که حالا با گل مرتنز به برگشت در این دیدار امیدوار شده بود، یک خطای ناشیانه از تیموئه باکایوکو باعث شد تا شاگردان گنارو گتوزو در ادامه کار را ۱۰ نفره دنبال کنند. بازی در ده دقیقه پایانی کاملا به نفع ناپولی در جریان بود که در نهایت میلان موفق شد در دقایق تلف شده توسط ینس پیتر هایگ تیر خلاص را بر پیکر ناپولی وارد کرد تا با این سه امتیاز میلان جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کند
 
لیورپول و میلان در مسیر پیروزی اینتر کامبک زد
 
سایر نتایج دیدار‌های برگزار شده

انگلستان:
شفیلد یونایتد ۰ – ۱ وستهام
لیدز یونایتد ۰ – ۰ آرسنال

اسپانیا:
ایبار ۰ – ۰ ختافه
کادیز ۰ – رئال سوسیه‌داد
گرانادا ۱ – ۳ رئال وایادولید

ایتالیا:
فیورنتینا ۰ – ۱ بنونتو
هلاس ورونا ۰ –  ۲ ساسولو
رم ۳ – ۰ پارما
سامپدوریا ۱ – ۲ بولونیا
اودینزه ۱ – ۰ جنوا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی